پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
مهدی اسفندیار در یادداشتی به بیان ده سوال از وزیر بهداشت سعید نمکی پرداخته است و با بیانی انتقادی از وی درخواست پاسخ نموده است. سوالات را در خبر زیر بخوانید.

شعار سال:

۱_ چرا با وجود ادعای نمکی در عدم شکایت از هیچ خبرنگاری، این وزارتخانه از آقای دکتر باسمنجی خبرنگار شکایت کرده است؟!

۲_ چرا با وجود مطرح کردن تبعیت و ولایت پذیری محض در برابر در خواست رهبری انقلاب مبنی بر عدم واردات کالاهای مشابه داخل و سه گزارش ویژه صدا و سیما در مورد پرونده واردات دستگاه های تشخیصی تولید داخل سکوت کرده است؟!

۳_ چگونه باوجود ادعای قحطی منابع ۱۱ هزار تخت بیمارستانی را طی یکسال آینده خواهد ساخت؟!

۴_ ۳۰۰ میلیون یورو تخصیص یافته به وزارت بهداشت حوزه اختصاص یافته آیا از این منابع برای انجام پروژه های کلنگ خورده در دوران قاضی زاده هزینه شده است؟!

۵_ چرا با وجود تاکید بر استفاده از ماسک و قرنطینه در چین به عنوان اولین کشور درگیر کرونا ، وی و همکارانش در وزارت بهداشت استفاده از ماسک را برای افراد عادی جامعه در یک ماه ابتدایی شروع کرونا غیر ضروری داتستند؟!

۶_چرا اختلافات بودجه ای و اعتبارات این وزارتخانه با هیئت دولت را به رسانه ها می کشاند در حالیکه خودش در هیئت دولت حضور داشته و امکان پیگیری وجود دارد؟!

۷_ آیا نمکی قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری آینده را دارد؟

۸_ چرا نمکی در برابر اعتراض جامعه جراحان عمومی و تغذیه کشور تا کنون سکوت کرده است و مواضع رسمی خود را بیان نمی کند؟! نتیجه هیئت رسیدگی به اعتراضات جامعه تغذیه کشور با گذشت حدود ۶ ماه چه بوده است؟!

۹_ ‌کیت های اهدایی خارجی به کجا اختصاص یافته است و چگونه مصرف شده است

۱۰_ چرا در مورد بازگشایی مدارس و بازگشت طرح ترافیک سکوت اختیار کرده است در حالیکه نسبت به تعطیلی اماکن متبرکه و مساجد جدی برخورد کرده است.

مهدی اسفندیار /دبیر سرویس سلامت و رفاه اجتماعی روزنامه صدای ملت

شعار سال برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
نمكي هم دستاش بسته ست واقعا و همواره از همه جهات تحت فشار هست قطعا براي همه سوالات جوابي هست اما تو ايران تصميم گيرنده يك نفر نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین