پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۸۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
محسنی بندپی مدعی شده که: پیشنهاد‌های مختلفی به وزارت کشور فرستاده شده، چون میزان تراکم جمعیت و تردد در پایتخت باید کاهش پیدا کند، پیشنهاد دورکاری ضروری به نظر می‌رسد. استاندار محترم، کرونا در لایه فقر لانه کرده، طرح ترافیک را لغو کنید، زدن ماسک را اجباری و ساعت فعالیت برای اصناف بگذارید، کافی است.
شعار سال: انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا با اشاره به روند افزایش مراجعان و بستری‌ها در استان تهران اظهار داشت: تعطیلات هفته‌های گذشته و سفر‌ها سبب افزایش میزان شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و به ویژه استان تهران شده‌است.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.
محسنی بندپی همچنین با اشاره به کاهش فاصله گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی اعلام کرد: میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو به طور میانگین ۳۵ درصد و در حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی ۵۵ درصد برآورد شده است که با این شرایط نیازمند اقدامات مناسب برای کاهش فاصله گذاری اجتماعی هستیم.
وی اضافه کرد: نظارت بر فعالیت اصناف و پاساژ‌ها باید تشدید شود، چون برخی از آن‌ها دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند، ضمن اینکه در این زمینه تصمیم‌ها باید طولانی مدت در نظر گرفته شود تا اثربخشی لازم را داشته باشد.
استاندار تهران خاطرنشان کرد: این پیشنهاد‌ها و همچنین مواردی همچون اعمال جریمه برای مسافرت‌های غیرضروری را به ستاد ملی کرونا و وزارت کشور اعلام می‌کنیم تا بتوانیم شرایط تهران به درستی مدیریت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۰۶۴۲۰۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
صحبت هایشان را همه مردم قبول دارند و خواستار این هستند ولی شما باید فشار بیاورید که عملی شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
آقای استاندار حرف زدن تاکی منتظر گور دست جمعی هستید خدایی نکرده ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
وقتي كسي در مسندي ميشينه و سواد اون كار رو به صورت اكادميك نداره و تجحربيات خوبي هم نداره اخرش ميشه همين پيشنهادات ناقص
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
واقعا دورکاری خیلی جوابگو بوده امار رو کاهش داده همین دو هفته ای که برداشته شد امار به شدت افزایش پیدا کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین