پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۹۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با اعتمادسازی و جلب رضایت عمومی بیشتر مردم، انتخاباتی در شأن جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

شعار سال: جمال عرف در همایش ویدیو کنفرانسی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور با تاکید بر اینکه امروز نیازمند انسجام درونی و همیاری حداکثری در کشور هستیم، اظهار کرد: برای عبور از چالش‌های کنونی کشور راهی جز فعال‌سازی ظرفیت‌های داخلی و اتخاذ رویکرد‌های پیشگیرانه برای کنترل شرایط و اتفاقات نداریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه نیازمند همدلی و تشریک مساعی برای عبور از چالش‌های کنونی کشور هستیم، اظهار کرد: شناسایی کانون‌های بحران در کشور و حل به موقع و سریع آن باید در اولویت برنامه‌ها و اهداف استانداری‌های سراسر کشور باشد.

وی تصریح کرد: معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور باید متوجه شرایط خطیر کشور باشند و با رصد درست تحولات کشور و شرایط استانی خود بتوانند برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منظم‌تری برای موضوعات مختلف استانی داشته باشند.

عرف تاکید کرد: امروز با توجه به موقعیت سیاسی کشور باید احساس مسئولیت افزون‌تری نسبت به قبل داشته باشیم و بدانیم که ما به عنوان مدیران سیاسی کشور چه فعالیت‌ها و اقداماتی می‌توانیم در جهت ثبات و امنیت و آرامش بیشتر کشورمان انجام دهیم.

معاون سیاسی وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تاکیدات مداوم رئیس جمهور و وزیر کشور بر ثبات مدیریتی در استانداری‌ها اشاره کرد و گفت: رویکرد کلی بر این است که ثبات مدیریتی داشته باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: باید مقدمات و تمهیدات لازم را برای برگزاری چهار انتخابات سال ۱۴۰۰ از جمله انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم و تلاش کنیم با اعتمادسازی و جلب رضایت عمومی بیشتر مردم، انتخاباتی در شأن جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: باید با همدلی و هماهنگی در برنامه‌ها و سیاستگذاری‌ها بتوانیم مدیریت درست و منطقی در شرایط کنونی کشور داشته باشیم و اجازه ندهیم که فرصت طلبان بتوانند آرامش و همدلی ملت ما را برهم بزنند.

بر اساس این گزارش، چهارمین نشست ماهانه ویدیوکنفرانسی معاون سیاسی وزارت کشور با معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور، با حضور ملانوری مدیر کل سیاسی وزارت کشور و احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری برگزار شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تابناک ، تاریخ انتشار 23 مهر    99، کد خبر:   1009095، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
با شر اینکه این جلب رضایت در راستای پول زدن مردم و نمایندن غلط به جای درست به مردم نباشه
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
مشکلات به مردم واقعا فشار اورده و مسئولین هم ناکارآمد . واقعا یه کاریش باید کرد ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین