پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی عنوان کرد: در هفته آینده افزایش غلظت و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت پیش بینی مس شود.

شعار سال: صادق ضیاییان در مورد وضعیت هوای کشور با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف برای اکثر نواحی کشور پیش بینی می‌شود، گفت: از اواخر روز دوشنبه و طی روز سه شنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

وی افزود: همچنین طی سه روز آینده برای بخش‌هایی از استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

ضیاییان در مورد وضعیت هوای تهران نیز با بیان اینکه برای روز جمعه ۲۵ مهرماه، آسمانی صاف با احتمال غبار محلی پیش بینی می‌شود، افزود: برای روز شنبه و یکشنبه تهران نیز آسمانی صاف و در گاهی مواقع وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پانا، تاریخ خبر: ۲۵ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۳۱۲۴۸، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
لزوما اينطور نيست كه شهر پرجمعيت باشه الان اراك يكي از الوده ترين ها داره ميشه اما اصلا جمعيتي نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین