پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۶۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته گرامیداشت ناجا، از همراهی و همگامی معتمدین محلات، مسئولان شهرداری با فرماندهی و کارکنان یگان حفاظت شهرداری در اجرای طرح‌های انضباط شهری قدردانی کرد.
شعار سال: در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی، مراسم افتتاح ساختمان جدید یگان حفاظت شهرداری با رونمایی از سردیس شهید "سید نورخدا موسوی" برگزار شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته گرامیداشت ناجا، از همراهی و همگامی معتمدین محلات، مسئولان شهرداری با فرماندهی و کارکنان یگان حفاظت شهرداری در اجرای طرح های انضباط شهری قدردانی کرد.

وی، یگان حفاظت شهرداری را پیشگام در اجرای طرح های انضباط شهری و اجتماعی دانست و افزود: تامین امنیت و برقراری انضباط اجتماعی از اولویت ها و اهداف اصلی نیروی انتظامی است.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: خداوند بزرگ را شاکریم که با در دوران مدیریت سردار"محمد کریم بیات"، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران شاهد رفع ناهنجاری های اجتماعی در برخی نقاط شهر تهران هستیم و این برای پلیس پیشگیری بسیار ارزشمند است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با دعوت از مردم و مسئولان حاضر در مراسم برای توسعه همکاری با یگان حفاظت شهرداری، خاطرنشان کرد: امنیت اجتماعی و انضباط شهری مقوله ای است که توسعه و پایداری آن نیازمند عزم همگانی است.

 گفتنی است، در این مراسم ضمن تجلیل و تکریم از خانواده شهید"سیدنور خدا موسوی" که ساختمان جدید یگان حفاظت شهرداری تهران نیز به نام این شهید بزرگوار مزین شده است از سردیس این شهید والا مقام رونمایی شد.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 2 آبان ۱۹، کد خبر: -، ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
واقعا به این عزیزان هرچی برسن کم رسیدن با توجه به زحمت و نیرویی که از خودشون میذارن باید بهشون رسیدگی بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
خداخیرشون بده نقش مهمی در شهر دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین