پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
امام جمعه مشهد گفت: وجود جریان‌ها یا افراد ولنگار و لاابالی در برابر محرمات شرعی و مسائل ارزشی و دینی، بزرگ‌ترین آفت و مخل نظم و امنیت در کشور محسوب می‌شود.
شعار سال: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه مجازی نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی افزود: نظم و امنیت این نظام در همه ابعاد، در کنار اقتدار نیروی ضامن اجرای اصول نظام و انقلاب، ثابت کننده قدرتمندی این نظام و انقلاب در برابر دشمنان خارجی و عوامل و جریان‌های مضر داخلی است.

وی ادامه داد: هرچه می‌گذرد، امانت، صداقت و خدوم بودن این نیرو این واقعیت را در کشور ما بیشتر ثابت می‌کند.

امام جمعه مشهد گفت: طبق منویات فرمانده کل قوا یکی از موارد حساسی که نیروی انتظامی باید در انجام ماموریت‌های خود در نظر داشته باشد، مقابله با منکرات شرعی و ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است.

وی افزود: جامعه‌ای که در آن ولنگاری و بی‌عفتی باشد، امنیت ندارد، اگر بنا شد فضای جامعه ما را ولنگاری و بی‌بندوباری یک عده شهوت‌ران بگیرد و جریان‌های متکی به قدرت و ثروت به خاطر داشتن امکانات بخواهند در کشور در ولنگاری و ابتذال آزادی داشته باشند، عفت و ناموس مردم امنیت نخواهد داشت و این جامعه نظم‌پذیر نیز نخواهد بود.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: اگر بنا شد بوستان‌ها، حاشیه خیابان‌ها و مراکز اجتماعی مردم، بازار، پاساژ‌ها و مکان‌های رفت و آمد کانون ولنگاری، بی‌بندوباری، بی‌عفتی یک مشت جوان هرزه و بی بندوبار باشد این جامعه نظم و امنیت نخواهد داشت.
 
اگر  در جامعه یک عنصر ولنگار به عنوان هنر بخواهد ابتذال ترویج کند، در این جامعه امنیت حاکم نخواهد شد

وی گفت: محور مسوولیت نیروی انتظامی، حفظ نظم و امنیت جامعه است، اگر بنا شد جریان‌های شهوت‌ران در جامعه به عنوان یک ارزش مطرح شوند، یک عنصر ولنگار به عنوان هنر و هنرمند بخواهد ابتذال و منکرات شرعی و محرمات الهی را در جامعه ما آزادانه ترویج کند، در این جامعه امنیت و نظام حاکم نخواهد شد.

امام جمعه مشهد افزود: آزادی یکی از اصول انقلاب اسلامی ایران است، آزادی به عنوان یک مفهوم مقدس با ولنگاری، بی‌بندوباری، عیاشی و شهوت‌رانی‌های نامشروع در عرصه جامعه، با عنوان نشاط و آزادی جوان متفاوت است، نشاط و آزادی نسل جوان در بی‌بندوباری و فسق و فجور نیست.

وی ادامه داد: اگر نیروی انتظامی با همه قدرت در مقابل منکرات شرعی مقاومت کند و با حسن تدبیر، جامعه را از آلودگی، فسق و فجور و منکرات شرعی پاک نگه دارد، می‌تواند نظم و امنیت را به معنای واقعی در جامعه حاکم کند در غیر این صورت تمام فداکاری‌ها و ایثارگری‌های این نیروی مقدس در مقابله با سوء استفاده دشمن و برخورد با عوامل مزدور دشمن در داخل، بی‌فایده خواهد بود.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: جریان قدرت و ثروت، بی‌بند وباری و ولنگاری را می‌خواهد به عنوان بازار سود اقتصادی خود قرار دهد و با اجرای برنامه‌های ولنگاری و بی بند و باری تحت عناوین مختلف نظیر نشاط جوان، تفریح جوان و صنعت گردشگری، سود‌های کلان شیطانی را به دست آورد و با زور و زر و توانمندی اقتصادی نامشروع، کشور را کانون عشرتکده‌های حرام خود قرار دهد.

وی افزود: گرایش جهانی به اسلام، بزرگ‌ترین سنگلاخ و چالش در مسیر جهان خواری استکبار است، لذا جریان استکبار با همه عوامل و مزدوران و با تمام ظرفیت جهانی در تقابل با اسلام برآمده و یک جبهه عظیم قدرت زور و زر جهانی را علیه اسلام بسیج کرده است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در کارنامه ۴۲ ساله خود موفق بوده و توانسته جبهه پهناور و مقتدر اسلامی ضد استکبار را در منطقه به وجود آورد.

وی گفت: امروز جهان اسلام و امت اسلامی در موضع خاصی قرار گرفته‌اند که اقتضا می‌کند تمام پیروان قرآن و معتقدان به وحی و نبوت رسول‌الله (ص) در همه اجزای این منطقه و جوامع اسلامی، دست به دست هم دهند که این امر تا اندازه‌ای محقق شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: جبهه مقاومت که در این منطقه فراگیر است، در ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن در جریان مبارزه نیرو‌های متدین، همه یکپارچه متفق هستند و رهبری جریان مقاومت و جبهه مقاومت در کشور‌های مختلف با رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: باید به انسجام بخشی، وحدت و همبستگی جوامع مختلف اسلامی در فرق و مذاهب مختلف و جریان‌های گوناگون قومی، سعی و کوشش داشته باشیم و این همبستگی را در جبهه مقابله با استکبار در تمام جهان اسلام، حفظ کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازشفقنا، تاریخ انتشار:۳ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: fa.shafaqna.com، ۱۰۳۴۲۰۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
البته بستگی داره ما امنیت کشور رو در چه چیزی ببینیم و اون رو از چه کسانی طلب کنیم اونطور شاید شهر از نظر من امن اما از نظر یکی دیگه خیلی ناامن باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین