پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۸۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
رییس انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی: حدود ۷۰۰ نفر نویسنده از فراخوان کنگره استقبال کردند و ۲۷۹ مقاله که نتیجه اندیشه پژوهش و زحمات آن‌ها در قالب سخنرانی، پوستر و شاکله اصلی محتوای علمی این کنگره است.

شعار سال: دکتر سید محمود حسینی رییس انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی و رییس هشتمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار، در مراسم افتتاحیه این کنگره که روز سه شنبه ششم آبان ماه  سال جاری در سالن مروج موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی دستاندرکاران و شرکت‌کنندگان در این رویداد ملی و تشکر از حمایت‌های موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در برگزاری این کنگره، گفت: این اقدام، یکی از روش‌های موثر تعامل کنشگران حوزه ترویج و آموزش و زمینه‌ساز و تقویت‌کننده دیگر ساز و کارهای تعاملی و همکاری‌های گسترده‌تر دو بخش مهم اجرا و دانشگاه در چارچوب نظام نوآوری کشاورزی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه حدود ۷۰۰ نفر نویسنده از فراخوان کنگره استقبال کردند و ۲۷۹ مقاله که نتیجه اندیشه پژوهش و زحمات آن‌ها در قالب سخنرانی، پوستر و شاکله اصلی محتوای علمی این کنگره است.

دکتر حسینی افزود: محتوای مقالات پذیرفته‌شده برای سخنرانی شفاهی در قالب ۸ موضوع تخصصی در ۱۴ پانل گروه‌بندی شده است و در این سه روز ارایه می شود.

رییس هیات مدیره انجمن علمی ترویج و آموزش کشاورزی با اشاره به برگزاری هفت دوره قبلی این کنگره گفت: خوشبختانه با توجه به شیوع بیماری کرونا و مجازی برگزار شدن این کنگره با وجود مشکلات بسیار این بستر توسط سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به شکل بسیار خوبی فراهم شد و این کنگره حتی قوی‌تر و با تعداد شرکت کنندگان بیشتر نسبت به دوره‌های قبل در حال برگزاری است.

دکتر حسینی ابراز امیدواری کرد، این کنگره با سازو کاری که دارد،  نقطه عطفی در ارتباط با تعامل اندیشه و عمل در آموزش و ترویج کشاورزی باشد.

 

 

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، تاریخ انتشار: 6 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:-، iate.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
1
هرکسی برای کشاورزی زحمت میکشه باید ازش تشکر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
1
0
خیلی خوبه که رو این کنگره ها مانور بدیم و اون هارو شانتاژ کنیم چون کشاورزان ما باید با سواد بشن در زمینه خاک
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین