پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
در حالی که در برنامه هفته گذشته نود ماجرای خالی ماندن جایگاه استقلالی‌ها پیگیری شد و آیتم ویژه‌ای هم روی آنتن رفت، در برنامه نود دوشنبه شب جزئیات بیشتری از ماجرای واگذاری غیرقانونی بلیت فروشی به شرکتی به نام «برهان مبین» مشخص شد.
شعار سال:

شرکتی که می‌بایست از طریق مناقصه برنده می‌شد، به صورت خودجوش و البته با رانت آشنایی با مدیران بالادستی فدراسیون فوتبال (زمان ریاست علی کفاشیان) برنده بی‌رقیب بلیت فروشی لیگ برتر و بازی‌های ملی شده است. این در حالی است که آنها ۳۵ درصد از سهم بلیت فروشی را در اختیار گرفته‌اند. در برنامه نود مشخص شد که فدراسیون فوتبال ۱۰ درصد، سازمان لیگ ۵ درصد، هیأت فوتبال استان تهران ۵ درصد و نیروی انتظامی هم ۵ درصد از سهم بلیت فروشی را در اختیار دارند.
غلامرضا بهروان رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌و‌گو با این برنامه اعداد و ارقامی که رسانه‌ای شد را تأیید کرد. کاشانی مسئول شرکت «برهان مبین» در زمان پخش برنامه حاضر نشد روی خط تلفن برنامه نود بیاید اما محاسبه‌های برنامه نود نشان داد که با توجه به قرارداد ۱۱ ساله شرکت برهان مبین با فدراسیون فوتبال و افزایش سالانه ۱۵ درصد رقم پورسانت، این شرکت در سال ۱۴۰۴ حدود ۷۵ میلیارد تومان سود خواهد کرد. در حالی که شرکت «برهان مبین» بدون رقیب و مناقصه و با تخلفی بزرگ این کار را تحویل گرفته و با ادعای اینکه ۴ میلیارد و نیم صرف کارهای مربوط به بلیت فروشی در سامانه و البته تجهیزات پز در مبادی ورودی ورزشگاه کرده است و 230-220 نفر کارمند دارد، این حق را برای خودش قائل شده که تا سال ۱۴۰۴ کار بلیت فروشی را در اختیار داشته باشد.
کار به جایی می‌رسد که خود غلامرضا بهروان هم قبول می‌کند که حق باشگاه‌ها در این قرارداد عجیب و غریب با شرکت برهان مبین نادیده گرفته شده و زمانی که مجری برنامه از او می‌پرسد مگر در هیأت رئیسه قبلی عضو نبوده‌ای و از این ماجراها خبر نداشته‌ای؟ که بهروان پاسخ می‌دهد بی‌خبر بوده است!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار 7 مهر 1395، شماره 6322، صفحه 23

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین