پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۰۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
اداره هوانوردی آمریکا اطراف محل اقامت بایدن، حریم هوایی امن ایجاد کرده حال آنکه هرلحظه انتظار می‌رود با اعلام نتیجه نهایی، ناآرامی‌ها و اعتراضات خیابانی به اوج برسد.
شعار سال: اداره هوانوردی فدرال آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که دستکم تا روز جمعه، اطراف اقامتگاه بایدن و چند نقطه دیگر از شهر «ولینگتون» در ایالت «دلاوِر» را جزئی از «حریم هوایی دفاع ملی» تلقی خواهد کرد.
 
محدودیت موقت پرواز معمولاً وقتی اعمال می‌شود که یا وضعیت خطرناکی بروز کرده باشد؛ یا رویدادی خاص در جریان باشد و یا اینکه هشداری کلی برای این نهاد صادر شده باشد.
 
با این حال، این اداره هیچ توضیحی درباره علت اعلام این وضعیت در اطراف اقامتگاه بایدن ارائه نکرده است اما می‌توان آن را به عنوان تشدید تدابیر امنیتی در آستانه پیروزی احتمالی او در انتخابات تعبیر کرد.
 
در سال ۲۰۱۶ نیز، اطراف اقامتگاه هیلاری کلینتون نامزد بازنده انتخابات، وضعیت مشابهی اعمال شد. بایدن تا کسب ۲۷۰ رای الکترال لازم برای ورود به کاخ سفید، فقط ۶ رای کم دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری  تحلیلی الف ، تاریخ انتشار:  15آبان  1399  ، کدخبر: 3990815086 ،www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
این کارها بیشتر جنبه تبلیغاتی داره نه هیچ چیز دیگه ای ! همین که فقط رسانه ای بشه براشون کافیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
اتفاقا این ها اصلا رسانه ای نیست و رسانه ها با زیرکی اینطور چیزهارو میفهمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین