پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۷۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور درباره بیشترین دلایل طلاق و آخرین آمار از ثبت طلاق در سامانه تصمیم، توضیحاتی داد.
شعار سال: بهزاد وحیدنیا مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور درباره سامانه تصمیم، اظهار کرد: اقداماتی بین سازمان بهزیستی و قوه قضاییه در خصوص "سامانه تصمیم" انجام شده تا تمامی شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر را در سامانه تصمیم پوشش دهیم.

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۲۳۹ شهرستان را شناسایی کردیم و اقدامات لازم برای راه اندازی سامانه در آن شهرستان‌ها انجام شده است، گفت: پیگیری‌های لازم صورت گرفته و در ۲۳ استان سامانه راه‌اندازی شده و تا پایان سال در تمامی استان‌های کشور آن را سراسری می‌کنیم.
 
آمار افرادی که در سامانه برای طلاق توافقی اقدام کرده‌اند

وحیدنیا تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم بین قوه قضاییه در خصوص آموزش‌های لازم به افراد داده شده است امیدواریم با این تغییرات سرعت کار افزایش پیدا کرده و تعداد پشت نوبتی‌ها کم شود.

وی درباره آخرین آمار از افرادی که در سامانه برای طلاق توافقی اقدام کرده‌اند، گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۶۷ هزار و ۶۰۰ نفر در سامانه تصمیم برای طلاق توافقی درخواست خود را اعلام کردند و درخواستشان پذیرش شده است که در مدت مشابه در سال ۹۸ این آمار ۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر بوده است.

بیشترین دلایل طلاق، اختلافات فرهنگی_طبقاتی است

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور درباره بیشتر دلایل طلاق، تصریح کرد: بیشترین دلایل طلاق، بر اساس خود اظهاری افراد در مرتبه اول مربوط به اختلافات فرهنگی_طبقاتی، اختلافات سنی و اختلالات شخصیتی_روانی است.

وحیدنیا خاطرنشان کرد: در مرتبه بعدی بددهنی، بی احترامی، بی توجهی، بیکاری، پایین بودن آستانه تحمل، طلاق عاطفی، عدم مسئولیت زوجین و ضعف در مهارت‌های بین‌فردی به عنوان درصد بیشترین دلایل طلاق گزارش شده و کمترین سهم طلا‌ق‌ها در مرتبه بعدی به موضوعات خیانت و مهاجرت گزارش داده شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۹آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۵۵۲۱۷۳، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
خیلی خوبه که به این امار ها دسترسی داشته باشیم! برنامه ریزی بهتری میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
مهم ترين دليل طلاق همون مساله اقتصادي هست بقيه بهونه هاي طلاق هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
خیانت هم جزو دلایل اصلی طلاق می‌تونه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین