پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
به گفته رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم، تعداد کارکنان عملیاتی اورژانس باید متناسب با دشواری کار آنان و تعداد ماموریت‌های اورژانس قم و با نگاه به آینده افزایش یابد.

شعار سال: محمد شهیدی افزود: این کمبودها با توجه به استانداردهای در نظر گرفته شده برای فاصله بین پایگاه‌ها و نیروهای عملیاتی مستقر در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ برآورد شده است.

وی اضافه کرد: یک پایگاه جاده‌ای جدید در روستای دستگرد بخش کهک طی روزهای آینده به مجموعه پایگاه‌های استان اضافه خواهد شد.

وی گفت: با توجه به این‌که قم محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است، باید نگاه به ساختار و توسعه این استان ملی باشد تا با کمبودها و تبعات آن مواجه نشویم.

به گفته شهیدی، تعداد کارکنان عملیاتی اورژانس باید متناسب با دشواری کار آنان و تعداد ماموریت‌های اورژانس قم و با نگاه به آینده افزایش یابد.

وی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی باعث افزایش ساعات کاری و شیفت کارکنان می‌شود و از سوی دیگر می‌تواند در کیفیت ماموریت های انجام شده در استان موثر باشد؛ هر چند تلاش کارکنان این مرکز تاکنون بر حفظ این کیفیت بوده و هست.

وی تاکید کرد: امکاناتی که برای استان قم در نظر گرفته می‌شود باید با توجه به شرایط این استان از نظر جمعیت آماری مقیم و شناور، به‌ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی که احتمال وقوع تصادف و حادثه را افزایش می‌دهد و نیز برگزاری مناسبت‌های مختلف باشد.

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم با بیان این‌که در حال حاضر ۲۷۰ نیروی عملیاتی در پایگاه‌ها  و ۴۰ نیروی کارشناس در مرکز فرماندهی و ارتباطات به‌صورت شبانه‌روزی و شیفتی  مشغول به فعالیت هستند، اضافه کرد: پشتیبانی از این پایگاه‌ها و نیروها که در اقصی نقاط استان پراکنده هستند وجود ستاد پشتیبانی هماهنگ را که همانند نیروهای عملیاتی آماده به خدمت شبانه‌روزی باشند، طلب می‌کند.

وی فرسایش نسبی ناوگان آمبولانس، کمبود پایگاه در شهر و جاده و ناکافی بودن نیروی انسانی برای به‌کارگیری در پایگاه‌های جدید را مهم‌ترین مشکلات پیش روی اورژانس پیش بیمارستانی استان عنوان کرد و خواستار مشارکت همه دستگاه‌های استان خصوصا مدیران حوزه بحران و خیران سلامت در رفع این مشکلات شد.

اورژانس قم با ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، ۴۳ آمبولانس فعال، یک پایگاه هوایی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان می‌باشند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 20 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:-، irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
اورژانس قم بايد زودتر از اين ها تجهيز ميشد چون نياز اساسي شده بود براي مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
به اورژانس خیلی باید اهمیت بدن، مخصوصا قم که در مسیر خیلی از مسافرها هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین