پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۶۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
پیرو انتشار خبر درگذشت حجت الاسلام دکتر جواد اژه ای، نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا و آمریکا و موسس شورای انجمن‌های علمی ایران، شاهد ارسال پیام تسلیت مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور، دکتر مجید قاسمی رئیس شورای انجمن‌های علمی کشور و برخی دیگر از مقامات و مدیران بودیم. در گزارش زیر، اقدام به انعکاس برخی از مهمترین این پیام‌ها شده است.
شعار سال: پیرو انتشار خبر درگذشت حجت السلام دکتر جواد اژه ای، نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا و آمریکا و موسس شورای انجمن‌های علمی ایران، شاهد ارسال پیام تسلیت مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور، دکتر مجید قاسمی رئیس شورای انجمن‌های علمی کشور و برخی دیگر از مقامات و مدیران بودیم. در گزارش زیر، اقدام به انعکاس برخی از مهمترین این پیام‌ها شده است.

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ئی
بسمه تعالی
با اندوه و تأسف فراوان خبر درگذشت عالم مجاهد جناب حجةالاسلام آقای دکتر جواد اژه‌ئی را دریافت کردم؛ شخصیت برجسته و ممتازی که سال‌های متمادی مجاهدت‌های بزرگ و مبارک را بااخلاص و بدون اندک تظاهری عهده‌دار شد. یادگار‌های فراموش‌نشدنی برای کشور و انقلاب برجای گذاشت.
تشکیل انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تشکیل مدارس استعداد‌های درخشان کشور، مدیریت پدرانه بر مجموعه‌های نخبگانی جوان، و سازنده در دوران طلائی مدال‌آوری‌های علمی بین‌المللی از جمله‌ی این یادگار‌های بی‌همانند است.
این مجاهد خاموش که خود برادر شهیدی عزیز و داماد شهید عالیقدر آیت‌الله بهشتی بود بنای نخبگی و نخبه‌پروری را بر شالوده‌های محکم ایمان وانقلاب استوار ساخت و سپیدروی و سرافراز به ملاقات خداوند رحیم شتافت. اینجانب با تأسف عمیق به همسر گرامی و صبور و فرزندان عزیز و دیگر منسوبان و بازماندگان ایشان و نیز عموم جامعه‌ی نخبگانی کشور تسلیت عرض میکنم. رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت مینمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۹۹/۸/۲۴
پیام‌های تسلیت رهبر انقلاب و مقامات و مدیران برای درگذشت حجت السلام اژه‌ای
تصویری از حجت‌الاسلام اژه‌ای در کنار رهبر انقلاب

رئیس جمهور درگذشت حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای را تسلیت گفت
متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی:
الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ (توبه / آیه ۲۰)
درگذشت دانشمند فرهیخته، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای، نماینده فقید رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا، موجب اندوه و تأثر عمیق گردید.
این عالم مجاهد افزون بر تسلط بر علوم حوزوی و دانشگاهی در فعالیت‌های مختلف علمی و دانشگاهی از جمله تأسیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، وحدت میان دانشگاه و حوزه و نیز در سایر سمت‌های خدمتگزاری، کارنامه درخشان و ارزشمندی از خود برجا گذاشت که به عنوان الگویی برای دانش‌آموختگان معارف اسلامی همواره الهام‌بخش خواهد بود.
اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی، دوستداران، خانواده مکرم آن عالم وارسته و به ویژه خانواده بزرگوار شهید آیت‌الله بهشتی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
پیام‌های تسلیت رهبر انقلاب و مقامات و مدیران برای درگذشت حجت السلام اژه‌ای
متن پیام اسحاق جهانگیری، به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه ای:
درگذشت روحانی دانشمند حجت الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ئی نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا و آمریکا، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
مصیبت فقدان این عالم وارسته که عمر با برکت خود را صرف اعتلای علم و دانش و پرورش استعداد‌های درخشان کشور کرد به جامعه دانشگاهی کشور، اساتید و دانشجویان، علاقه‌مندان و بستگان به ویژه بیت شریف آیت الله شهید دکتر بهشتی و خانواده ارجمند ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

پیام تسلیت دکتر مجید قاسمی رئیس شورای انجمن‌های علمی ایران.
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت بزرگ مرد علمی- فرهنگی کشور جناب حجت الاسلام جواد اژه‌ای باعث اندوه جامعه علمی کشور خصوصا فعالان انجمن‌های علمی گردید. ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده آن بزرگوار، غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و طلب صبر، سلامتی و طول عمر با عزت برای اهل بیت آن مرحوم مغفور را، از پروردگار متعال خواهانیم.
دستاورد‌ها و میراث گرانقدر بجای گذاشته شده توسط مرحوم دکتر اژه‌ای در شورا و حوزه انجمن‌های علمی کشور، فراموش شدنی نبوده و باقیات الصالحاتی برای تعمق بخشی به نهاد علم در ایران اسلامی محسوب می‌شود.

تسلیت محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام:
باخبر شدم که متاسفانه بیماری منحوس کرونا، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ئی را نیز از ما گرفت. درگذشت ایشان برای اینجانب بسیار غم‌بار و برای نظام تعلیم و تربیت کشور، ثلمه جبران‌ناپذیری است.

اژه‌ئی همه ویژگی‌های مدیر تراز انقلاب اسلامی- از قبیل دانش، تخصص، تقوا، ممارست و ... - را در خود داشت و از نماد‌های تجمیع تخصص و تعهد در مدیریت به شمار می‌رفت.
به عنوان داماد شهید بزرگوار، آیت‌الله دکتر بهشتی ادامه دهنده راه او در عرصه تعلیم و تربیت بود و خود را وقفِ آموزش و پرورش چندین نسل از جوانان مستعد این دیار کرد.
آن مرحوم بیش از دو دهه از عمر پربارش را صرف تاسیس و بالندگی سازمان پرورش استعداد‌های درخشان کرد و بدون تردید در همه موفقیت‌هایی که به برکت پرورش‌یافتگان مدارس سمپاد نصیب کشور شده، سهیم است.
اینجانب درگذشت این شخصیت فرهیخته، دانشمند و خدوم را به بازماندگان گرامی‌شان، خانواده بزرگ سمپاد و عموم ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه حضرت باری‌تعالی برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای خانواده و دوستداران‌شان، تسلی و صبر مسالت می‌کنم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در پیامی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای را تسلیت گفت.

 پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال حجت الاسلام والمسلمین آقای جواد اژه‌ای موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

فقدان این شخصیت برجسته که سالهای طولانی از عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به فرهنگ و ارزش های دینی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی و ارتقای استعدادهای درخشان کشور صرف نمود، به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شاگردان و ارادتمندان بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و ضمن طلب علو درجات و آرزوی رحمت واسعه الهی برای آن فقیدسعید، از خداوندمتعال برای بازماندگان محترم صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

پیام‌های تسلیت رهبر انقلاب و مقامات و مدیران برای درگذشت حجت السلام اژه‌ای
تسلیت سید محمد خاتمی در پی درگذشت دکتر جواد اژه‌ای

پیام تسلیت سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر اژه‌ای ؛سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه:
حجت الاسلام والمسلمین دکتر اژه‌ای داماد ارشد و تربیت یافته مکتب شهید والامقام دکتر بهشتی رحمت الله علیه بود که سال‌ها افتخار شاگردی و تلمذ در محضر آن فقیه و متفکر عالی مقام و وارسته را داشت.
ایشان عمر بابرکت خویش را با نبوغ و خلاقیت در یکی از اساسی‌ترین و مهمترین مسئولیت‌های ماندگار کشور در مدیریت آموزش و پرورش فرزندان تیزهوش و نابغه از نسل نوجوان و جوان این مرز و بوم بعنوان سرمایه‌های ملی ایران عزیز و تاسیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و همچنین مسئولیت نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا صرف نمود.

یادگار امام در پیامی به برادران بهشتی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادران گرامی جناب آقای دکتر محمد رضا بهشتی و جناب آقای دکتر علیرضا بهشتی دامت تأییداتهما

درگذشت حضرت حجه الاسلام و المسلمین آقای شیخ جواد اژه ای را صمیمانه خدمت حضرات مستطاب عالی و سایر بازماندگان محترم به ویژه همسر مکرمه آن مرحوم و فرزندان داغدارشان تسلیت عرض می نمایم.

خدای متعال آن فقید سعید را با اولیاء خویش محشور دارد و به همه مصیبت دیدگان صبر و اجر مرحمت فرماید.

همچنین یادگار امام طی تماس تلفنی با همسر مرحوم اژه ای این ضایعه را به وی و خانواده ایشان تسلیت گفت.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
بهترين پيام و كامل ترينش رو رهبري معظم دادند همگي متاثير از اين فقدان هستيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
رهبري مون رو قدر بدونيم كه داره تك تك يارانش رو از دست ميده و بايد به كمكش بريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
1
مرد بسیار بزرگی رو از دست دادیم خدایش بیامرزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
1
خداوند رحمت شان کند. مرد فعالی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین