پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۸۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه سه هزار باب سرویس بهداشتی عمومی در شهر‌ها کم داریم، از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای تاسیس ۸۰۰ باب سرویس بهداشتی عمومی از سوی شهرداری‌ها در سال جاری خبر داد.
شعارسال: سید حبیب راضی با بیان مطلب فوق در روز جهانی سرویس بهداشتی (۱۹ نوامبر برابر با ۲۹ آبان ماه) افزود: بر اساس گزارش‌های ارسالی استانداریها، تاکنون ۱۰ هزار باب سرویس بهداشتی عمومی با ۵۰ هزار چشمه در شهر‌ها کشور راه اندازی شده است.  

وی با بیان اینکه احداث سرویس بهداشتی عمومی در شهر‌ها به دلیل تاثیر آن در بهداشت عمومی جامعه از انتظارات مردمی و از شاخص‌ها ارزیابی توسعه شهری بویژه در شهر‌های بزرگ و همچنین شهر‌های دارای جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، مذهبی و طبیعی  است، گفت: برای رسیدن به استاندارد‌های جهانی، شهر‌های کشور نیازمند ۳ هزار باب سرویس بهداشتی عمومی با ۱۵ هزار چشمه می‌باشد.  

وی با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های ارسالی استانداری‌ها ۷۵درصد سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر‌ها در پارک‌ها و بوستانها، ۱۰ درصد در سطح شهر و ۱۵ درصد در میادین و فروشگاه‌ها و پایانه‌ها قرار دارد، گفت: توسعه کمی و کیفی سرویس‌های بهداشتی عمومی و راه اندازی آن‌ها در مراکز پرتردد شهر‌ها در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.  

راضی افزود: امسال برای نخستین با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای تاسیس سرویس‌ها بهداشتی عمومی در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت، کمک‌هایی به شهرداری این شهر‌ها کرده است.  

مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه از ابلاغ دستورالعمل مدیریت، ساماندهی و توسعه سرویس‌های بهداشتی عمومی شهری با هدف حفظ بهداشت و رفاه در شهر‌ها برای اجرا توسط شهرداری‌ها از سوی این سازمان به استانداری‌های سراسر کشور خبر داد.  

وی با ابراز امیدواری نسبت به برنامه ریزی‌های مدیریت شهری برای تاسیس سرویس‌های بهداشتی عمومی در مناطق پرتردد شهرها، گفت: شهرداری‌ها از زمان شیوع ویروس کرونا بطور مستمر در حال ضد عفونی کردن و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۸۳۴۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
ایران از کمبود سرویس بهداشتی رنج می برد و این نکته به گردشگران خارجی گوشزد می شود
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
خب این امار وحشتناکه و خودش نشون دهنده سطح پایین بهداشتی شهر هاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین