پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
در پی وقوع زلزله 19اردیبهشت در استان تهران جمع کثیری از مردم به خیابان ها و پارکها ریختند اما متاسفانه سرویس بهداشتی پارکها و بوستانها با ابلاغیه ستاد مبارزه با شیوع کرونا همچنان بسته هستند!لازم است در شرایط اضطراری کنونی شهرداری تهران و شهرداری های کل استان، هرچه سریعتر نسبت به بازگشایی این اماکن اقدام کند. به راستی علل ابن گونه رفتارها و حاشیه ها ، چه می تواند باشد؟

شعار سال:در پی وقوع زلزله 19اردیبهشت در استان تهران جمع کثیری از مردم به خیابان ها و پارکها مراجعه کردند اما متاسفانه سرویس بهداشتی پارکها و بوستانها با ابلاغیه ستاد مبارزه با شیوع کرونا همچنان بسته هستند!

لازم است در شرایط اضطراری کنونی شهرداری تهران و شهرداری های کل استان، هرچه سریعتر نسبت به بازگشایی این اماکن اقدام کند.

 بعد از این واقعه ،مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خبر داد که ؛با دستور ستاد بحران استانداری تهران و وزیر ورزش تا رفع شرایط احتمالی زلزله در تمامی مجموعه‌های ورزشی استان تهران تا ۴۸ ساعت آینده بر روی شهروندان باز است.

با وقوع زلزله در ساعات بامدادی امروز در ۱۱ ورزشگاه روباز پایتخت برای اسکان و پذیرش شهروندان تهرانی باز شد که مراجعان زیادی هم اینک در مجموعه های ورزشی حضور دارند.

حال سوال از مدیریت بحران  محترم اینجاست که ؛آیا در جربان بازکردن درب های اماکن ورزشی برای اسکان احتمالی زلزله زدگان ، به بحث کرونا توجه شده بود یا اینکه همه چیز ، تحت تاثیر اضطرار زلزله قرار داشت؟؟؟

به راستی علل ابن گونه رفتارها و حاشیه ها ، چه می تواند باشد؟

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین