پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
سازمان نقشه‌برداری کشور پایش داده‌های مکانی ایستگاه‌های GNSS دو ایستگاه پلور و آبسرد که نزدیک به محل زلزله دیشب تهران بوده است را آغاز کرده است.

شعار سال: سازمان نقشه‌برداری کشور پایش داده‌های مکانی ایستگاه‌های GNSS دو ایستگاه پلور و آبسرد که نزدیک به محل زلزله دیشب تهران بوده است را آغاز کرده است. همزمان داده‌های سه ایستگاه تهران، ورامین و گرم‌دره که در مسیر گسل مشا هستند نیز پایش می‌شوند تا میزان جابجایی این گسل تعیین شود.

دکتر حمیدرضا نانکلی رییس اداره فیزیکال ژئودزی سازمان نقشه‌برداری کشور در این ویدئو تعداد کم ایستگاه‌های پایتخت را نشان می‌دهد که هشداری برای پیش بینی، رصد و پایش در مواقع بروز بحران است.

قابل ذکر است، سازمان نقشه‌برداری کشور طرح ایجاد ۳۵ ایستگاه جدید در تهران را از دو سال پیش به سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت بحران ارائه داده و در انتظار تامین بودجه جهت نصب و پایش سیستم‌هاست تا با ثبت امواج زلزله بتواند به سمت هشدار پیش از وقوع زلزله پیش رود.

تعداد بازدید : 5

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت    99، کد خبر:    999129، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین