پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
حجت‌علی شایانفر اظهار داشت: ۳۴ دشت در استان خراسان‌رضوی در وضعیت بحران آبی به‌سر برده و مشکلات زیادی برای منابع آبی آنها به وجود آمده است.
شعارسال: وی ادامه داد: ۳۰ شهر در خراسان رضوی از جمله مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، گناباد، بجستان و مه و لات دچار تنش‌آبی هستند که راه‌حل‌های مختلفی از جمله جیره‌بندی برای تأمین آب آن‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: با این حال هنوز هیچ وضعیت اضطراری در خراسان‌رضوی اعلام نشده که نیاز به مدیریت بحران داشته باشد.

شایانفر با اشاره به گرمای هوا در تابستان امسال، خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی به لحاظ مصرف آب دراستان وجود داشته و کسری آبی بیش از ۸۰۰ لیتر بر ثانیه در خراسان رضوی وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی عرصه‌های منابع طبیعی به‌علت بالا‌بودن دمای هوا دچار آتش‌سوزی شده‌اند، خاطرنشان کرد: البته آتش‌سوزی‌هایی که تاکنون به وقوع پیوسته در حد بحران نبوده و به سرعت کنترل شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: البته باید در نظر داشت که وضعیت گرمای هوای یک موضوع بین‌المللی بوده و تنها مختص به ایران و خراسان رضوی نیست و باید برای رفع آن مشکلاتی در دستور کارهای نهادهای جهانی قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری سلام سربدار، تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 مرداد 1395، کدخبر: 11951، www.salamsarbedar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین