پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۶۴۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدامات اساسی کشور نحوه واگذاری کار‌های اجرایی به بخش خصوصی است. مشخص شدن تکلیف «لایحه مشارکت عمومی-خصوصی» در مباحثی همچون تأمین منابع مالی، نحوه واگذاری و توزیع نظام فنی و اجرایی کمک شایانی می‌کند.

شعارسال: سید البرز حسینی درباره بررسی «لایحه عمومی-خصوصی » که در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح شده، گفت: «لایحه مشارکت عمومی-خصوصی » در چندین جلسه در کمیسیون عمران مورد بحث بررسی قرار گرفت و تصمیم بر آن شد باتوجه به اهمیتی که این لایحه دارد پس از بررسی در  کمیسیون با اقدامات لازم در دستور کار صحن قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات اساسی کشور نحوه واگذاری کارهای اجرایی به بخش خصوصی است. مشخص شدن تکلیف «لایحه مشارکت عمومی-خصوصی» در مباحثی همچون تأمین منابع مالی، نحوه واگذاری و توزیع نظام فنی و اجرایی کمک شایانی می‌کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر «لایحه مشارکت عمومی-خصوصی» درست تبیین شود، تقریبا می‌توان گفت پروژه‌های در دست اقدام دولت سرانجام مطلوبی پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر کارها به خوبی پیش برود، انشاالله از کارنامه این مجلس یک کار بسیار اساسی در حوزه پروژه‌های عمرانی، بحث بودجه و نحوه مشارکت بخش خصوصی در پروژها باقی خواهد ماند. 

حسینی گفت: برای به سرانجام رسیدن «لایحه مشارکت عمومی-خصوصی»، کمیسیون عمران در مجلس دهم وقت بسیار زیادی گذاشت، مرکز پژوهشها نیز بررسی‌های زیادی را در این خصوص انجام داد؛ قطعا باتوجه به زحماتی که صورت گرفته است جزء به جزء این لایحه در جلسات آتی مورد بررسی اجمالی‌تر قرار خواهد گرفت تا به صحن مجلس برده شود.

وی تاکید کرد: «لایحه مشارکت عمومی-خصوصی» یکی از ظرفیت‌های مهم کشور است که می‌تواند به نابسامانی پروژهای عمرانی خاتمه دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران بیان کرد: کمیسیون بعد از بررسی، قطعا در این مورد با هیأت رئیسه وارد گفت‌وگو خواهد شد تا بتوانیم جزء برنامه‌های مجلس قرار دهیم تا این لایحه‌ای که دولت برای آن وقت گذاشته است به یک قانون تبدیل شود ، چرا که این لایحه می‌تواند بخشی از مشکلات کشور را در این مورد حل و فصل کند.

 

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 4 آذر 1399، کدخبر: -، ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
لايحه مشاركت عمومي با اينكه ميدونن اين همه مشكلات زياد داره بازم تاكيد بر اجرايي شدنش دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
هرجا اين دو اركان با هم همكاري كردن شاهد يه سري گندكاري هاي خاص و ويژه بوديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
این پروژه های عمرانی که نمیشه دخالتی باشه یعنی دو طرف که توافق ندارن باهم اجرا کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
اين مشاركت ها در ايران به جايي نميرسه اصلا اميد دارم كه بتونيم موضوع رو حل كنيم واقعا براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
مشاركت نكنن بهتره تا اينكه دولت بخش هاش رو در ضعيف ترين حالت ممكن واگذار كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
بعيد ميدونم دولت بخواد بخش هاي باقي مونده رو تا اين ماه هاي پاياني واگذار كنه
ناشناس
Germany
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
یه عمر با نفت به بخش خصوصی فشار آوردند و از کار انداختنش حالا محتاجش شدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین