پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۳۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
مقام مسئول بنیاد مسکن از افزایش وام مسکن معلولان به ۱۳۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: ۶۵۰۰ واحد مسکونی خانوار‌های دارای ۲ معلول خرداد آینده تحویل می‌شود.
شعار سال: حمیدرضا سهرابی، اظهار کرد: برای افراد تحت‌پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی تسهیلات مسکن روستایی هم از سوی بنیاد مسکن و هم از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد تعلق می‌گیرد که فرصت خوبی است تا خانوار‌های دارای دومعلول از این امکان در تامین مسکن خود بهره‌مند شود.

وی افزود: اجرای طرح خانه‌دار کردن افراد دومعلول در تفاهمی بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و سازمان بهزیستی آغاز شد. بر اساس تفاهم‌نامه مقرر شد تا ۶۵۰۰ واحد روستایی برای خانوار‌های دومعلول توسط بنیاد مسکن، احداث شود. از این تعداد تاکنون عملیات اجرایی ۶۱۰۰ واحد شروع شده که ۴۷۰۰ واحد به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت. باقیمانده واحد‌ها نیزدر مرحله سفت کاری هستند.

وی تصریح کرد: برنامه بنیاد مسکن این است که تا خرداد آینده تمامی ۶۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوار‌های دومعلول احداث و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش وام و بلاعوض مسکن معلولان به ۱۳۵ میلیون تومان، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه در ۲۱ استان کشور برای کمک به احداث مسکن محرومان؛ شامل سرپرستان معلول خانوار و خانوار‌های دارای یک معلول، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره به اضافه ۳۰ میلیون تومان بلاعوض بنیاد مسکن و ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان از سوی بهزیستی فرصت مناسبی است تا این خانوار‌ها صاحب مسکن شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۴آذر ۱۳۹۹، کد خبر: tasnimnews.com، ۲۴۰۲۷۱۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
ای کاش بیشتر هوای این قشر رو داشته باشیم که اصلا حامی ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
با وام هاي مسكن ديگه به هيچ عنوان نميشه خونه خريد شايد ته ته ته تهش بشه رهن كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
افزايش وام مسكن هيچكي رو تو اين موقعيت خوشحال نميكنه حتي اگر به يك ميلليارد تومن برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین