پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
رئیس کمیته امداد از توافق با استانداری‌های سراسر کشور برای انجام لوله‌کشی گاز منازل ۴۹ هزار خانواده تحت حمایت خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری برای ۳۴ هزار خانواده مددجو، حمام احداث خواهد شد.

شعار سال: سیدمرتضی بختیاری با بیان اینکه مسکن در اولویت خدمات کمیته امداد به جامعه هدف است، افزود: در حال حاضر منازل حدود ۴۹ هزار خانواده تحت حمایت نیازمند انجام لوله‌کشی گاز است که با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، به دنبال انجام این خدمت برای مددجویان در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.

وی با اشاره به توافق این نهاد با استانداری‌های سراسر کشور برای تعمیر و اصلاح مسکن مددجویان، ادامه داد: ۳۹ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد از سرویس بهداشتی مناسب برخوردار نیستند که در قالب این تفاهم‌نامه علاوه بر لوله‌کشی گاز، برای همه این خانواده‌ها سرویس بهداشتی مناسب احداث خواهد شد.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: همچنین ۳۴ هزار خانواده مددجو فاقد حمام هستند که با توجه به شرایط شیوع کرونا و لزوم رعایت استانداردهای بهداشتی، ساخت حمام برای مددجویان در اولویت قرار گرفته است.

بختیاری با تاکید بر اینکه ارائه این خدمات نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: نیمی از این مبلغ توسط استانداری‌ها و مابقی از سوی بسیج، سپاه، خیران و منابع داخلی کمیته امداد تامین خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی خاطرنشان کرد: جامعه هدف این طرح، بیشتر مددجویان روستایی هستند و با توجه به گستردگی طرح، امیدواریم تا پایان سال تمام خدمات پیش‌بینی شده به انجام برسد.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹، کدخبر:-، isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
برای چی بعد از این همه مدت که از انقلاب میگذره باید در زمینه گازرسانی به روستاها مشکل داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین