پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
در حالی که قرار بود معوقات خانواده شهدا مربوط به سال 91 تا پایان شهریور ماه 95 پرداخت شود به پایان سال موکول شد.
شعارسال: در حالی که قرار بود معوقات خانواده شهدا مربوط به سال 91 تا پایان شهریور ماه 95 پرداخت شود به پایان سال موکول شد.

بنابراین گزارش، سال 93 بعد از پرداخت معوقات خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس، حجت الاسلام شهیدی و دیگر معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست های مختلفی از پرداخت مابقی معوقات تا پایان سال 94 خبر دادند اما این مهم در روزهای پایان سال رنگ دیگری به خود گرفت و تبدیل به وعده سر خرمن شد.

بنیاد شهید با مطرح کردن مشکلات بودجه ای خود علی رغم افزایش رقم آن اذعان داشت در ابتدای سال 95 معوقات مربوط به سال 95 پرداخت می شود.

سال 95 بعد از آغاز شاهد بیان جملات جدیدی از سوی حجت الاسلام شهیدی بود تا جایی که وی رسماً از پرداخت معوقات سال 91 تا پایان شهریور ماه 95 خبر داد اما بلافاصله روند پرداخت تغییراتی کرد و چند استان از جمله استان های محروم کشور در درجه اولویت پرداخت معوقات قرار گرفتند. هرچند این اقدام بسیار پسندیده بود اما اظهار نظر های اخیر مسئولان بنیاد شهید نشان می دهد که این اقدام برای ایجاد تغییرات دوباره در زمان پرداخت معوقات است.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت: در 3 استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خوزستان دستور پرداخت معوقات ایثارگران صادر شده است. در استان خراسان رضوی نیز با توجه به بالا بودن تعداد خانواده های شهدا، 50 درصد معوقات تمام خانواده های شهدای این استان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت و 50 درصد باقی مانده نیز تا پایان تابستان پرداخت می شود. همچنین معوقات سال 91 ایثارگران سایر استانها نیز تا پایان سال جاری پرداخت می شود.

زمان پرداخت معوقات خانواده شهدا جز در استان های محروم به پایان سال 95 موگول گردید.

خلف وعده بنیاد شهید نسبت به پرداخت معوقات خانواده شهدا تازگی ندارد و پیش از این نیز چند بار مسئولان این نهاد زمان های متفاوتی را برای پرداخت معوقات خانواده شهدا اعلام کرده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهدای ایران، تاریخ انتشار: سه شنبه 14 اردیبهشت 1395، کدخبر: ۱۱۷۰۱۱، www.shohadayeiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین