پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه رشد و پیشرفت امروز ما محصول مقاومت ملت ایران و نیروهای مسلح است و مقاومت تنها راه عقل و شرع در مقابله با متجاوزان است.

شعار سال: امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دومین یادواره340 شهید حوزه 311 امام جعفر صادق(ع) که شب(پنجشنبه) در سالن هزار نفری 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد, ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم, طی سخنانی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از مصادیق بارز شجره طیبه عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای دین و اسلام شکل گرفته که امروزه شاخه‌ها و پیام آن به سراسر جهان کشیده شده و همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان از میوه‌های این شجره طیبه استفاده می کنند.

دفاع مقدس به الگویی جهانی برای مبارزه با دشمنان تبدیل شده است

وی در ادامه گفت: دفاع مقدس نیز یکی از مصادیق بارز شجره طیبه است که بر مبنای ارزش‌های دینی و مکتب حسینی شکل گرفته و امروزه شاخه‌های آن به سراسر جهان گستره شده و هر جا نبردی بین حق و باطل در حال رخ دادن است، جبهه حق از میوه‌های شجره طیبه دفاع مقدس بهره می‌برد.

امیر موسوی شهید و میوه و شاخه‌های آن را یکی دیگر از مصادیق بارز شجره طیبه خواند و اظهار کرد: شهدا با آموزه‌های دینی و ولایی و با اطلاعت از حضرت امام(ره) در جبهه های نبرد حاضر شده و در برابر دشمن ایستادگی کردند و پیروزی واقعی را شهدا بدست آوردند و به الگویی جهانی برای مبارزه با دشمنان تبدیل شدند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی، رژیم پهلوی، آمریکا و انگلیس را نمونه بارز شجره خبیثه عنوان کرد و تصریح کرد: رژیم آل سعود نیز نمونه بارز شجره ملعونه است که بزودی شاهد افول و سقوط آن خواهیم بود.

هرگز اجازه نزدیک شدن دشمن به خاک ایران را نخواهیم داد

امیر موسوی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا ، بیان کرد: اهدافی که در این یادواره ها دنبال می‌شود سبب ارزشمند شدن آن می‌شود.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از بهترین اقدامات فرهنگی برای تکریم و قدردانی از خانواده شهدا،تبیین راه شهدا و الگوسازی برای نسل‌های آینده و دشمن شناسی و تقویت روحیه استکبار ستیزی است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا حجت را برای نسل‌های آینده و آزادی‌خواهان تمام کردند، بیان کرد:اکنون این اتمام حجت به الگویی برای جوانمردان و رزمندگان در دفاع از حریم اهل بیت و اسلام تبدیل شده که جان خود را در راه عزت الهی فدا می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما هرگز اجازه نزدیک شدن دشمن به خاک ایران را نخواهیم داد و قبل از اینکه دشمن بخواهد تعرضی کند آن را سر جایش می نشانیم.

تسلیم در برابر دشمن به منزله تحمل ذلت و خواری است

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح وظیفه نسبت به انقلاب و خداوند، ایثار و از خود گذشتگی و ایستادگی و عدم تبعیت از دشمن را از پیام‌های شهدا به ملت ایران خواند و گفت: تمام قدرت‌های ظاهری با همه تجهیزات خود نخواهند توانست ملت ایران را از حرف حق باز دارند و اگر دنیای استکبار و همه اذناب آنها جمع شوند تا بخواهند ما را به باطل بکشانند ما به تاسی از شهدا از آنها تبعیت نخواهیم کرد.

امیر موسوی عاشورا، دفاع مقدس و شهدا را اتمام حجتی برای آیندگان خواند و اظهار کرد: هر ملتی که در برابر دشمن و زیاده خواهی آنها تسلیم شده، خسارت جنگ و ذلت و خواری را متحمل شده است و در آن روی سکه هر ملتی که در برابر زیاده خواهی و تجاوز دشمن ایستادگی کرده است به پیروزی و سربلندی رسیده است.

مقاومت تنها راه عقل و شرع در مقابله با متجاوزان است

وی ادامه داد: رشد و پیشرفت امروز ما محصول مقاومت ملت ایران و نیروهای مسلح است و مقاومت تنها راه عقل و شرع در مقابله با متجاوزان است.ملتی که در برابر اصول خود پافشاری کند و بر سر آرمان‌های خود بایستد مقتدر بوده و الگویی برای جهانیان است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خاتمه گفت: ما خاک پای مادران و پدران شهدا را طوطیای چشم خود می‌کنیم و در مقابل آنها و فرزندان شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم زیرا آنها عزت آفرینی کرده و راه قرب الهی را به ما نشان دادند و وجود این شهدا و شهدای مدافع حرم به افتخاری برای ملت ایران تبدیل شده است.









با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 مهر95 ، کد مطلب: 1200038: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین