پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
با دستگیری هشتمین عضو شورای شهر ساری که گویا از اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی در مازندران می‌باشد متاسفانه بعضی از اعضای این حزب با عصبانیت اقدام به انتشار متن‌هایی از قبیل بر خورد سیاسی و حزبی سپاه پاسداران در مبارزه با فساد کرده اند. با توجه به این برخورد‌ها به نظر می‌رسد که منطق حزب کارگزاران پیروی از قاعده همه را بگیرید جز ما را، باشد؟

شعار سال:با دستگیری هشتمین عضو شورای شهر ساری که گویا از اعضای استانی حزب کارگزاران سازندگی در مازندران می باشد متاسفانه بعضی از اعضای این حزب با عصبانیت اقدام به انتشار متن هایی از قبیل بر خورد سیاسی و حزبی سپاه پاسداران در مبارزه با فساد کرده اند.

انتشار این مطالب کینه توزانه توسط بعضی از اعضای حزب کارگزاران در حالی است که در دستگیری های اخیر شورای شهر ساری بخصوص با دستگیری یکی از پاسداران بازنشسته عضو شورای شهر که در زمان خدمتش در سپاه در جایگاه معاونت استان قرار داشت ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد به هیچ وجه منطقه ممنوعه برای مبارزه با فساد وجود ندارد و برای هیچ متخلفی حاشیه امنی قائل نیست.

کاش با درک اصالت ذات این موضوع و شیوه فعالیت ، بجای انتقاد از موضع گیری های بی طرفانه و فسادستیزانه سپاه ، طی بیانیه ای از تلاش های صورت گرفته تقدیر می شد تا شیرینی مبارزه با فساد در استان دو چندان می گردید.


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
همين سپاه هست كه داره تموم كارهاي نظارتي رو انجام ميده باز هم هجمه هم روش هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین