پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
ساختار تولید نان در کشور سنتی است که باید تغییر کند. در این زمینه شرکت‌های خصوصی خوبی داریم و در حال تغییر مسیر مصرف هستیم، به هر حال قوت غالب مردم ما نان است و این صنعت در حال تحول است. همچنین استفاده صنایع تهیه نان از ارز یارانه‌ای باعث می‌شود که نو آوری‌ها تبلور نداشته باشد.

شعار سال:سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه آیین افتتاح مرکز نوآوری تخصصی صنعت غذا در مرکز سیلوی تهران در منطقه ۱۶ در جمع خبرنگاران گفت: این حرکتی بزرگ است که با همکاری شهرداری تهران شروع کردیم و در حال حاضر این مرکز جزو مراکزی است که بحث بازسازی فضاهای قدیمی در آن مطرح است.
 
او افزود: صنایع غذایی یکی از بزرگترین صنایع کشور است و ۱۰ درصد تولید ناخالص ملی را تشکیل می دهد و نو آوری ها در این حوزه بسیار مهم است. این مراکز کمک می کنند که نو آوری به کارخانجات بیاید.
 
ستاری به مشکلات صنایع نان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات این زنجیره  تفاوت قیمت ارز است. صنایع مربوط به تهیه نان از ارز یارانه ای سیستم استفاده می کنند و این باعث می شود که نو آوری ها تبلور نداشته باشد.
 
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه کرد: ساختار تولید نان در کشور سنتی است که باید تغییر کند. در این زمینه شرکت های خصوصی خوبی داریم و در حال تغییر مسیر مصرف هستیم. به هر حال قوت غالب مردم ما نان است و این صنعت در حال تحول است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی شهر  ، تاریخ انتشار: 30  آذر  1399  ، کدخبر:7218 ، www.shahr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
اتفاقا هر تغييري از سنتي به مدرنيته رو من يكي كه قبول ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
چرا همش دوست داريم همه چي رو تغيير بديم ما كه تا الان بيماري اي از كسي نديديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
این تغییر هم خوبی داره هم بدی باید نظر کارشناسی داده بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین