پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
دبیر کمیته اجرایی این کنفرانس اظهار داشت: کنفرانس ملی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ از معتبر ترین کنفرانس های کشور در این زمینه به شمار آمده و مقاله های ارائه شده در آن در کتابچه همایش چاپ و توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات و هم چنین ISC نمایه خواهد شد.

شعارسال: دومین کنفرانس ملی محسابات توزیعی و پردازش داده های بزرگ با شرکت اساتید و دانشجویان برتر دانشگاه های معتبر کشور و داوری اساتید بین المللی و به همت دانکشده فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار خواهد شد .

مهدی هاشم زاده دبیر کمیته اجرایی این کنفرانس به خبرنگار  گفت : کنفرانس ملی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ بصورت سالانه برگزار می گردد و دانشکده فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان افتخار دارد پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره آن ، دومین دوره این کنفرانس ملی را نیز با شکوه بیشتری برگزار نماید .

هاشم زاده افزود : در دوره قبلی تعداد 115 مقاله از سراسر کشور ارائه شده بود که 70 مقاله از آن برای ارائه، پذیرفته شده و از این تعداد نیز تعداد سه مقاله به عنوان برگزیده کنفرانس معرفی گردید.

وی خاطر نشان کرد : پیش بینی ها و آمار ها نشان می دهند تعداد مقالات شرکت کننده در این دوره از کنفرانس به دو برابر تعداد سال قبل افزایش یابد .

لازم به ذکر است کنفرانس ملی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ از معتبر ترین کنفرانس های کشور در این زمینه به شمار آمده و مقاله های ارائه شده در آن در کتابچه همایش چاپ و توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات و هم چنین ISC نمایه خواهد شد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه دانا، تاریخ انتشار: 14مهر1395، کدخبر: 914683: www.dana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین