پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: روحانی برای برقراری رابطه با آمریکا از خودش، از روحانیت، از مردم و همه کشور مایه گذاشت.
شعارسال: سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در همایش اقشار بسیج خراسان جنوبی اظهارکرد: روحانی برای برقراری رابطه با آمریکا از خودش، از روحانیت، از مردم و همه کشور مایه گذاشت.

وی افزود: روحانی در دانشگاه امیرکبیر آمریکا را کدخدا اعلام کرد، اما او می دانست که این یک دروغ است و فقط آن را برای پیشبرد اهداف برجامی خود عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: روحانی حتی از انقلاب هم مایه گذاشت و گفت" برجام اولین رویداد و موفقیت ما در طول صد سال اخیر است" پس انقلاب اسلامی چه رویدادی بود؟ او از صنعت هسته ای هم هزینه کرد و آن را از بین برد. او حتی از امام حسین(ع) هم که انسانیت و مردانگی از او نشأت می گیرد هزینه کرد و گفت" درس کربلا تعامل سازنده و مذاکره است" اما این موضوع در کجای تاریخ عنوان شده تا ما هم برویم بخوانیم.

صلاحی ادامه : روحانی برای برجام هزینه های زیادی کرد؛ اما آمریکا چه کرد؟ هنوز مرکب برجام خشک نشده بود مصوبه 407 نفره ای را تصویب کردند و 37 کشور را مشخص کردند که اگر فردی از این کشورها به ایران برود باید دوباره ویزا بگیرد. ظریف و عراقچی گفتند این مصوبه برجام را نقض می کند؛ اما روحانی جواب داد؛ چون مستقیم به ایران اشاره نشده نقض برجام نیست و این دلیل سبب عقب نشینی و عدم پیگیری موضوع شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تاکنون 60 مصوبه علیه ایران صادر کرده و 40- 50 مصوبه دیگر هم در راه است بیان کرد: آمریکا جرأت تهدید عملی ایران را ندارد اما هم اکنون تهدیدات لفظی آمریکا از هر زمانی بیشتر شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور اظهارکرد: قرار شد پس از برجام همه تحریم های ایران از جمله تحریم های بانکی که مهم ترین است؛ لغو شود، اما اکنون آمریکا می گوید ایران برای رفع تحریم ها باید قدرت موشکی خود را تحویل دهد.

صلاحی افزود: آمریکا می گوید برای مراودات بانکی باید از سوریه خارج شوید؛ اما اگر ایران از سوریه خارج شود داعش پس از حمله به عراق و سوریه وارد خاک ایران می شود. آمریکا ایران را اینقدر تهدید کرد اما از طریق چه کسی؟

وی ادامه داد: ابوطالبی سفیر روحانی را 333 روز پشت در گذاشتند و جا ندادند چرا که او در صحنه تسخیر لانه جاسوسی حضور داشته است. اما ابوطالبی گفته است من به عنوان مترجم حضور داشتم و از این موضوع برائت می جویم و مذاکره من برای رابطه با آمریکا است؛ اما او را راه ندادند. روحانی مدت ها است که می خواهد به آلمان و فرانسه سفر کند اما هر روز سفرش به تعویق می افتد؛ دلیلش چیست؟

رئیس سازمان بسیج اساتید کشورآمریکا دولت پوچ عربستان را به جان ما انداخته است؛ در جده به فرزندان این سرزمین تجاوز کردند، حجاج ما را به شهادت رساندند اما وقتی وزیر بهداشت خواست به عربستان برود گفتند نباید از ایران وارد شود و باید از طریق امارات بیاید. اما اگر تشرهای مقام معظم رهبری نبود؛ جنازه های شهدا را هم تحویل نمی دادند.

صلاحی تصریح کرد: وقتی که در برابر جسارت های آمریکا و آل سعود؛ دولت جواب نمی دهد و با خنده رفتار می کند؛ چند نفر به سفارت عربستان در ایران حمله می کنند؛ اما در داخل کشور و همچنین شورای عالی سازمان ملل این حرکت محکوم می شود و باز سفارت ایران در صنعا توسط سعودی ها بمباران می شود؛ اما باز هم هیچ حرکتی از سوی دولت انجام نمی شود.

وی اظهارکرد: اوباما در دوره هشت ساله ریاست جمهوری اش تنها یک پیروزی داشته است و آن هم برجام است. در واقع آمریکا سالانه 180 میلیارد دلار رشوه به کشورهای مختلف می داده است تا ساختار تحریم هایشان را علیه ایران حفظ کنند و حالا این پول ها را نمی پردازند و به نفعشان شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: آمریکا صنعت هسته ای ما را زمین گیر کرد و از 150 میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران تنها 15 میلیارد دلار را آزاد کردند. دو میلیارد دلار را به سرقت بردند و 18 میلیارد دلار را در قرارداد کرسنت برای ایران حکم قطعی دادند.

صلاحی تاکید کرد: کسانی که در مجلس نهم به عاقد قرارداد کرسنت رأی دادند در دنیا و آخرت مدیون شهدا هستند. اما هنوز دشمن اکتفا نمی کند و می گوید اگر می خواهید مراوده بانکی داشته باشیم؛ وزارت ارشاد، اطلاعات و دفاع را تحریم کنید. تهدید از این بالاتر؟ در حالی که گلوی آمریکا در دست ما است .

وی افزود: آمریکا 25 درصد نفت جهان را مصرف می کند اما فقط 2 درصد آن از خودش است. اگر دولت همکاری کند و بتوانیم آل سعود را نابود کنیم؛ قیمت نفت جهان در دست ما است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 مهر 1395، کدخبر: 67640، www.khavarestan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
0
ان شاالله که این تلاش ها به نتیجه برسد. همه ما هم میهن هستیم و ارزش های انقلابی مشترک داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین