پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۳۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که هفته گذشته در برنامه زنده اینستاگرامی با مردم سیستان و بلوچستان سخن گفته و به آن‌ها وعده داده بود به‌صورت میدانی پیگیر تکمیل ارتباطات روستایی این استان خواهد شد، امشب برای تحقق این وعده و پیگیری و تسریع پروژه‌های ارتباطی وارد شهر زاهدان شد.

شعار سال:محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور بررسی وضعیت دسترسی مناطق روستایی به ارتباطات پایدار و اینترنت پرسرعت و همچنین پیگیری پروژه‌های در حال انجام در استان سیستان و بلوچستان، امشب با استقبال احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان وارد شهر زاهدان شد.
 
بر اساس برنامه‌های اعلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا پایان سال جاری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و امکان دسترسی آنان به اینترنت پرسرعت فراهم می‌شود. بااین‌حال هنوز چند استان ازجمله استان سیستان و بلوچستان از برنامه توسعه ارتباطات روستایی عقب هستند؛ به همین منظور، آذری جهرمی وزیر ارتباطات با همراهی جمعی از مدیران مرتبط این وزارتخانه و نمایندگان اپراتورهای کشور برای پیگیری مشکلات پروژه‌های ارتباطی و تسریع در انجام آن‌ها به استان سیستان و بلوچستان سفرکرده تا با حضور میدانی در مناطق محروم روستایی روند توسعه ارتباطات در این مناطق را تسریع کند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  ، تاریخ انتشار:  7 دی  1399  ، کدخبر: 24856، www.ardebil.ict.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
من به عنوان یه دانشجئ از بین تموم وزرای انتخابی روحانی به ایشون بیشتر اعتقاد دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
باید برای این مرد خوش قول حوزه ارتباطات ارزوی خیر کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین