پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد با جذب مشارکت‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف با 270 میلیارد تومان در قالب صدقات، 230 میلیارد تومان در بخش زکات ، 330 میلیارد تومان در بخش اکرام 1 میلیون یتیم همچنین 130میلیارد تومان با استفاده از شبکه‌های نیکوکاری درآمد داشته است.
شعارسال: علی‌محمد ذوالفقاری معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور در نشست خبری ظهر امروز اظهار داشت: کمیته امداد به‌غیراز کمک به محرومین وظیفه فرهنگ‌سازی کار را بر عهده دارد و مشارکت‌های مردمی نیز در این حوزه فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در بخش جذب مشارکت‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف با ۲۷۰ میلیارد تومان در قالب صدقات، ۲۳۰ میلیارد تومان در بخش زکات ، ۳۳۰ میلیارد تومان در بخش اکرام ۱ میلیون یتیم همچنین ۱۳۰میلیارد تومان با استفاده از شبکه‌های نیکوکاری درآمد داشته‌ایم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور به حضور مؤسسات خیر متعدد اشاره کرد و افزود: نیاز است تعامل ما با خیریه‌ها افزایش یابد شباهت زیادی در فعالیت‌ها و جامعه هدف آن‌ها به کمیته امداد وجود دارد.

ذوالفقاری عنوان داشت: کاهش هم‌پوشانی فعالیت موسسه‌های خیریه و هم‌افزایی از اهداف کمیته امداد در تعامل با مؤسسات خیریه خواهد بود.

وی ادامه داد: بسیاری از مؤسسات خیریه در مناطق برخوردار دایر شده اند و در روستاهای محروم کمتر حضور دارند که در این زمینه هم کمیته امداد می تواند تعامل داشته باشد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: شبکه نیکوکاری با ظرفیت ۱۰ میلیون مشترک خدمت رسان در حال فعالیت است که فضای کار برای ۱۰ میلیون مشترک خدمت رسان دیگر هم فراهم است .

وی تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به عمق خدمات با استفاده از تمام توانایی خیرین و افزایش اطلاعات خیرین از خدماتی که در زندگی محرومین دیده می‌شود از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 مهر 1395، کدخبر: 914334، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین