پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۸۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران بیان کرد: اولویت شرکت گاز استان تهران تامین گاز خانگی و تجاری است.
شعار سال: بازار سیمان امروز به یکباره تغییری اساسی کرد، یک پاکت سیمان تا ۵۰ هزار تومان فروخته شد. خبرنگار دلیل گرانی سیمان را از صاحبان این صنعت جویا شد. صاحبان این صنعت دلیل اصلی گرانی سیمان را کاهش عرضه این محصول عنوان کردند و عامل این موضوع را نیز نشات گرفته از عدم عرضه تولیدات شرکت سیمان تهران بیان کردند.

در پیگیری دلیل عدم عرضه محصولات شرکت سیمان تهران به بازار، مدیرعامل این شرکت قطع جریان گاز و نداشتن سوخت را عامل عدم عرضه سیمان تهران به بازار عنوان می‌کنند و دلیل قطعی گاز را تصمیم شرکت گاز استان تهران بیان می‌کند.

شرکت گاز استان تهران دلیل قطعی جریان گاز این شرکت را اولویت‌ها اعلام و بیان می کنند، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در زمان کمبود گاز، اولویت توزیع ، مشترکین خانگی و تجاری است و در حال حاضر میزان مصرف مشترکین خانگی نسبت به مشابه سال پیش افزایش یافته و به ناچار مجبور به قطع گاز مشترکین اولویت‌های دوم به بعد هستند و بازگشت جریان گاز به شرکت سیمان تهران منوط به افزایش سهمیه و دستورالعمل از مقامات بالاتر است.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران دلیل عدم عرضه محصولات سیمانی این شرکت را قطعی گاز شرکت سیمان تهران عنوان و اظهار کرد: فصل زمستان مازوت به عنوان سوخت جایگزین گاز در زمان کمبود این سوخت استفاده می‌شود اما شرکت سیمان تهران به دلیل مباحث زیست محیطی نمی‌تواند از این سوخت استفاده کند و با قطعی گاز تولید این شرکت به صفر رسیده و پیگیری‌ها برای از سرگیری گاز به جایی نرسیده است.

فرماندار استان تهران در پیگیری چرایی قطع گاز شرکت سیمان تهران، از پاسخ سرباز زد در صورتی که یکی از وظایف اصلی فرمانداری پیگیری مطالبات یک هزار و ۶۰۰ کارگری بودند که به واسطه این قطعی دچار مشکل شده اند.

سعید توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد گاز تولیدی کشور در ایران به مصرف شهری می‌رسد، در هیچ کجای دنیا مصرف گاز به این میزان نیست باید صرفه جویی در اولویت مصرف گاز شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: میزان سهمیه گاز در نظر گرفته شده برای استان تهران محدود است. در زمان افزایش میزان مصرف گاز، اولویت شرکت گاز استان تهران تامین گاز مشترکین خانگی و تجاری است.

توکلی در ارتباط با قطعی گاز شرکت سیمان تهران که منجر به بیکاری یک هزار و ۶۰۰ نیروی کار این شرکت شده است، بیان کرد: میزان مصرف گاز استان تهران در مقایسه با مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشت. در شرایط فعلی با توجه به محدودیت منابع شرکت گاز استان تهران، شرکت گاز ملزم بود بر اساس دستورالعمل اعلامی، عمل کند و قطع گاز شرکت سیمان نیز بر این اساس انجام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 10 دی 1399، کد خبر: 151349،  www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
از مدت ها پیش میشد حدس زد که باید سهام سیمان تهران رو فروخت و اون ها از درون به مشکل خورده بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
هزار تا کارگر الان باید از کجا نون در بیارن؟ تامین اجتماعی از کجا بیاره بهشون ماهانه بیمه بیکاری بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
اینکه این ها نمیتونن تامین گاز کنن ولی ما داریم کرور کرور صادر میکنیم نشونه بدیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین