پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۹۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
باز هم طبق معمول، خدا برای مسوولان کشور خواست و از آسمان برایشان خوش‌شانسی بارید. انجمن خیرین آمریکا ۱۵ هزار دوز واکسن کرونا به ایران هدیه داده‌اند و بدین ترتیب امشب تمام مسوولان کشور و خانواده‌هایشان سر راحت بر بالین خواهند گذاشت!
شعار سال: واقعا جای تعجب است. همکاری خداوند متعال در جهت رفاه حال هر چه بیشتر مسوولان کشور بی‌سابقه است. هیچ‌کدام از مسوولان و شخصیت‌های سیاسی کشور‌های دیگر تا این اندازه شامل اقبال بلند و آسایش در زندگی نشده‌اند. البته در این فقره اهدای واکسن، یک نفر باید دوتا پس گردنی به انجمن خیریه آمریکا می‌زد و به آن‌ها می‌گفت که هیچ چیزی به ایران هدیه نکنند، چون از در فرودگاه امام خارج نمی‌شود و همان‌جا روی باند فرودگاه تقسیم می‌شود! با توجه به گستردگی مقامات کشوری و تعداد محدود واکسن‌ها باید منتظر بود تا ببینیم مقامات کشور چگونه این ۱۵ هزار واکسن را اولویت‌بندی می‌کنند.

اما یکی از راهکار‌هایی که می‌تواند بر مدار عدالت و طریق حقانیت باشد این است که ۱۵ هزار صندلی وسط میدان آزادی بگذارند و تمام مقامات و مسوولان کشور به همراه خانواده‌هایشان دور میدان بایستند. سپس یک موسیقی حلال، اما با ضرباهنگ مناسب پخش شود و همه مقامات و عهد و عیالشان دور صندلی‌ها بچرخند. هر وقت موزیک قطع شد هر کس سعی کند روی یک صندلی بنشیند. ۱۵ هزار نفری که بتوانند روی صندلی‌ها بنشینند بدون هیچ شبهه‌ای صاحب واکسن خواهند شد. این روش باعث می‌شود برای مثال رییس جمهوری و فرزندان وزیر جهاد در یک شرایط برابر رقابت کنند و کسی به خاطر داشتن مقام بالاتر در اولویت نباشد! با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه مسوولان و مقامات کشور.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از جهان‌صنعت، تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۲۹۴۹۹، jahanesanat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
خیلی پست خوبی بود دقیقا چیزی که هست در زمینه واکسن رو داره نقد میکنه و همه مون هم میدونیم و به روی خودمون نمیاریم
ناشناس
Netherlands
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
دقیقا به قول دوستمون دارید درست میگید تا وقتی نظارت مردمی روی کار حاکم نباشه همینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین