پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۹۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ستاد برنامه ملی امنیت و سلامت گوشت مرغ کشور اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های داخلی تامین‌کننده اجداد، ممنوعیت قطعی واردات اجداد خارجی پیشنهاد شد و آخرین سنگر مرغ‌های درشت وارداتی فرو ریخت.
شعار سال: در نخستین جلسه کارگروه تخصصی پرورش دهندگان مرغ اجداد کشور، شرکت‌های خصوصی و نهاد‌های نیمه دولتیِ تامین‌کننده اجداد کشور از موفقیت این برنامه ملی استقبال کردند.

بر همین اساس، اهم مسائل مربوط به این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با ارایه گزارش پیشرفت برنامه ملی، بحث پیرامون چالش‌های ایجاد شده توسط تحریم‌ها، نقد و بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه، نگاه فنی اقتصادی و امنیتی به برخی از ابلاغیه‌های بالادستی، و همچنین چالش‌ها و آسیب‌های شرکت‌هایی که پیش از این به واردات مبادرت می‌کردند، مورد بررسی قرار گرفت.

مهمترین محور جلسه طرح چگونگی و شرایط همکاری مشارکت‌کنندگان، با این طرح ملی بود.با توجه به ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های داخلی تامین‌کننده اجداد، پیشنهاد شد با توجه به ممنوعیت قطعی واردات اجداد خارجی، ظرفیت شرکت‌ها در هم‌افزایی با این برنامۀ ملی مورد استفاده قرار گیرد.

در این جلسه قرار شد واردکنندگان پیشین در تولید ملی گوشت مرغ مشارکت کنند.همچنین قرار شد شرکت‌های تولیدکننده داخلی و شرکت‌های واردکننده در زنجیره تامین داخلی گوشت مرغ و همچنین در بازار‌های صادراتی به ایفای نقش بپردازند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۱۱ دی۱۳۹۹، کدخبر: hakimemehr.ir، ۶۱۸۰۰
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
امید داریم که در زمینه صنعت مرغ بتونیم خط تولید ملی خودمون رو سریع تر راه بندازیم
ناشناس
Netherlands
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
بازم خداروشکر که در این زمینه ها میشه هنوز امیدوار بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین