پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۱۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
جمعی از کارشناس بهداشت حرفه ای، ماما و رادیولوژیست از عدم درج نام حرفه شان در متن تقدیر و تشکر وزیر بهداشت گلایه کردند. گلایه بجایی که‌ای کاش با اندکی ظریف بینی، اصلا بوجود نمی‌آمد.

  شعار سال: جمعی از کارشناس بهداشت حرفه ای، ماما و رادیولوژیست  از عدم درج نام حرفه شان در متن تقدیر و تشکر وزیر بهداشت گلایه کردند. گلایه بجایی که ای کاش با اندکی ظریف بینی، اصلا بوجود نمی آمد.

با وجود آنکه می دانیم وزیر بهداشت و درمان فعلی نگاه غفلت گونه به برخی حرفه ها یا ایجاد تمایز بین کادر بخش های مختلف بهداشتی و درمانی ندارند و یقینا عدم درج نام بعضی از حرفه های اشاره شده عامدانه نبوده است، اما بهرحال در نگاه صنفی و تخصصی این انتظار می رود مجموعه دست اندرکار نگارنده متون نامه ها و اطلاعیه های وزارت بهداشت دقت لازم را داشته باشند. لذا باید به این گلایه ها حق دارد و انتظارات و نگرانی ها را بجا دانست.

نیروی ماما، در حوزه فعالیتی بهداشت و درمان کشور، پا به پای دیگران خدمت می کند. نیروی بهداشت حرفه ای ، نقش تاثیرگذاری در تامین سلامت شاغلین و صنایع دارد. رادیولوژیست های ما نقش حیاتی در روند تشخیص دارند. حال که نام بسیاری از صنوف درگیر با کرونا آمد، چه خوب بود در متن این نامه، این اشتباهات نگارشی حل می شد و نام این افراد ذکر می گردید.

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی متخصصین بهداشت ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
كادر درمان به خصوص پرستاران اصلا روزگار معيشتي خوبي در اين روزهاي كرونايي ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
اميد داريم كه با اين همه سر شلوغي اين همه گلايه به گوش وزير برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
اينكه در يك اداره دولتي نتونيم همدلي داشته باشيم نشون ميده در زمينه وحدت مشكل داريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین