پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: برگزاری انتخابات باشکوه، قانونمند، شرعی و سالم از برنامه‌های ستاد انتخابات استان بوشهر است که در این راستا کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در استان بوشهر رصد می‌شوند.

شعار سال : سید اسماعیل موسوی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه ستاد انتخابات در استان بوشهر تشکیل شده اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد انتخابات در استان بوشهر از اردیبهشت ماه شروع شده است.

وی با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی 7 اسفند برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: 7 اسفند با حضور پرشور مردم برگزاری انتخابات به اوج خود می‌رسد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر راه‌اندازی سامانه جامع انتخابات در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این سامانه که دارای 24 واحد است 23 واحد آن به‌صورت الکترونیکی طراحی شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با بیان اینکه مراحل 10گانه انتخابات بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی اجرایی شده است، گفت: تمامی اقدام‌هایی که برای ارکان انتخابات طراحی شده به‌تناسب مراحل 10گانه انتخابات در دستور کار قرار دارد.

موسوی هدف از تشکیل ستاد انتخابات استان بوشهر را برگزاری انتخاباتی قانونمند، شفاف، رقابتی و رعایت حقوق ذی‌نفعان دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه، قانونمند، شرعی و سالم از برنامه‌های ستاد انتخابات استان بوشهر است که در این راستا کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در استان بوشهر رصد می‌شوند.

وی با اشاره به زمان ثبت نام کاندیداهای نمایندگی افزود: نام‌نویسی برای داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی 28 آذر و مجلس خبرگان رهبری 26 آذرماه و به‌مدت یک هفته تعیین شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت تسنیم ، تاریخ نشرخبر : 23 آبان 1394 کد مطلب : 916493 www.tasnimnews.com

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین