پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۲۱۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
جواد نیک‌بین از حذف معافیت مالیاتی مؤسسات کنکور توسط کمیسیون تلفیق خبر داد.
شعار سال: حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، حذف معافیت مؤسسات کنکوری با ۸۳ درصد آراء به تصویب رسید.

وی ادامه داد: با این مصوبه، مؤسسات کنکوری که درآمد چند هزارمیلیاردی دارند و تاکنون از مالیات معاف بودند از سال آینده باید مالیات درآمد خود را پرداخت کنند.

نماینده مردم کاشمر با تأکید بر اینکه مجلس قبلی بار‌ها تلاش کرده بود که معافیت مالیاتی این مؤسسات را حذف کند، اما مافیای کنکور این اجازه را نداده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مصوبه امروز با رأی قاطع اعضای کمیسیون تلفیق تصویب شد و همه مؤسسات کنکوری و فعالیت‌های مرتبط با آن‌ها موظف به پرداخت مالیات هستند.

وی تصریح کرد: این اقدام یکی از مصوبات بسیار خوب کمیسیون تلفیق بود تا از این‌ پس، مالیات مؤسسات کنکوری به خزانه دولت واریز شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار ۱۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۲۷۰، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
موسسات کنکوری با اینکه این همه دارن به اینده بچه ها اسیب میزنن و مافیا شدن برای چی باید معافیت مالیاتی داشته باشن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین