پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۱۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از کاهش پنج درصدی مالیات واحد‌های تولیدی در بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.
شعار سال: سیدکاظم دلخوش اباتری صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: امسال تغییرات زیادی در بخش‌های مالیاتی توسط کمیسیون تلفیق بودجه انجام شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در این حوزه انجام شده این است که مالیات ۲۵ درصد واحد‌های تولیدی را ۵ درصد کاهش دادیم که این یک کمک برای واحد‌های تولید در سال آینده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: برای مالیات بر ارزش افزوده با حضور کارشناسان واحد‌های تولیدی و مالیاتی جلسات متعددی شکل گرفته و معافیت‌های خوبی را برای واحد‌های تولیدی و مردم پیش‌بینی کردیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جهت رفع موانع تولید معافیت‌هایی را برای واحد‌های تولیدی در نظر گرفتیم که از این طریق شاهد افزایش تولید باشیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ابزار داشت: حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ قانون ناکارآمد داشتیم که خیلی از این‌ها با قوانین اجرایی موازی بوده و برخی نیازی به اجرا نداشتند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قانون از این قوانین کنار گذاشته شد و در حال بررسی دیگر قوانین هستیم تا این قوانین زائد و دست و پاگیر را برای واحد‌های تولیدی حذف کنیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان گفت: اعتقاد بنده بر این است که معافیت‌های مالیاتی در مناطق آزاد نباید برداشته شوند و باید این معافیت‌ها ادامه پیدا کند تا سرمایه‌گذاری و اشتغال در مناطق آزاد بدون ایجاد مشکلی تداوم داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار:۲۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۲۴۳۰۳۳۶، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین