پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۳۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
نماینده بروجن با بیان اینکه مشکل آب در این استان هر روز بزرگ‌تر می‌شود، گفت: مشکل آب آشامیدنی ۴۵۰ هزار نفر را در این استان تهدید می‌کند.
شعار سال: به گفته امیرقلی جعفری بروجنی، در استان چهارمحال و بختیاری با وجود منابع آبی، ۹۵ درصد از دشت‌ها توسط وزارت نیرو دشت ممنوعه و دشت ممنوعه بحرانی تعیین شده است.
او اضافه کرد که در این استان ۹۰ درصد شرب و ۹۵ درصد آب مورد نیاز بخش صنعت و ۷۰ درصد آب کشاورزی از منابع آب زیرزمینی تامین می‌شود که منجر به تخلیه آبخوان‌ها شده است.
جعفری بروجنی افزود: حتی قطب‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری از طریق تانکر آبرسانی می‌شوند و در حوزه آب شرب نیز فاجعه آبرسانی با تانکر رخ داده است و شهری همچون فرادنبه حتی در دوره ترسالی با ۱۴ ساعت قطعی آب شرب روبه‌رو است.
این عضو مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هر انتقال آبی باید تابع منطق و قانون باشد، گفت که حقابه شرب، کشاورزی، صنعت و زیست محیطی استان چهارمحال و بختیاری لحاظ شود و مازاد آن منتقل شود و مردم استان نباید تاوان بی‌کفایتی و قانون‌گریزی عده‌ای رو متحمل شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسکان نیوز، تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۳۰۴۴، www.eskannews.com
اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
دقیقا مشکلی که باعث شد کشاورزان اصفهانی هم اعتراض کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
چرا اول آب مورد نیاز رو تأمین نمیکنند بعد مازاد رو بفرستن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین