پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها از جامعه صهیونیستی از شانس اندک نتانیاهو برای تشکیل کابینه جدید و نخست وزیری مجدد حکایت دارد.
شعار سال: نتایج تازه‌ترین نظرسنجی رادیو صهیونیستی ۱۰۳ اف ام از کاهش شانس بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه آینده حکایت دارد.

بر پایه این نظرسنجی، در صورتی که انتخابات کنست امروز برگزار شود، حزب لیکود به رهبری نتانیاهو ۲۷ کرسی، حزب امیدی نو به رهبری گدعون ساعر ۱۷ کرسی، ائتلاف احزاب راست یمینا به رهبری نفتالی بنت ۱۴ کرسی، حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید ۱۳ کرسی، لیست مشترک عربی ۱۰ کرسی، حزب شاس ۸ کرسی، یهودیت توراتی و حزب اسرائیل خانه ما به رهبری آویگدور لیبرمن هر کدام ۷ کرسی و حزب «اسرائیلی‌ها» به رهبری رون خولدائی نیز ۵ کرسی را کسب خواهد کرد.

این نظرسنجی بر خلاف نظرسنجی‌های سابق نشان می‌دهد که بتسلئیل اسموتریچ عضو کنست در صورت جدایی از ائتلاف یمینا و شرکت در انتخابات در قالب حزبی مستقل، خواهد توانست ۴ کرسی را کسب کند.

نتایج این نظرسنجی همچنین حاکی از کاهش کرسی‌های حزب میرتس به عدد ۴ است. بر پایه این نظرسنجی، حزب آبی سفید به رهبری بنی گانتز نیز همچنان ۴ کرسی را کسب خواهد کرد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که ائتلاف نتانیاهو واحزاب حریدی و حزب اسموتریچ در مجموع ۴۶ کرسی کنست را کسب خوهد کرد و این یعنی اینکه حتی در صورت پیوستن حزب بنت با ۱۴ کرسی به آن‌ها، این ائتلاف در نهایت ۶۰ کرسی را بدست می‌آورد و قادر به کسب اکثریت آرای لازم برای تشکیل دولت نخواهد بود.

بر پایه این نظرسنجی، در حالی که احزاب امیدی نو، یمینا، یش عتید و "اسرائیل خانه ما در مجموع ۵۱ کرسی را کسب کرده‌اند، در صورتی که در قالب ائتلافی واحد در انتخابات شرکت کنند، ۴۲ کرسی را بدست خواهند آورد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹، ۲۴۳۰۸۹۷، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
به قول رهبر عزیزمان مرگ اسراییل و آمریکا نزدیک است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین