پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۶۷۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
مدیر خانه موزه انتظامی اعلام کرد با توجه به شرایط فعلی تئاتر این مکان هنری تا سال ۱۴۰۰ میزبان اجرا‌های نمایشی نخواهد بود و تمام برنامه‌های خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند.
شعار سال: شکرخدا گودرزی مدیر خانه موزه انتظامی درباره برنامه‌های اجرایی این مکان هنری با توجه به پایان تعطیلی سالن‌های تئاتر، گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود و اینکه سالن تئاتر خانه موزه انتظامی نیز کوچک است، تمامی برنامه‌ریزی برای میزبانی از اجرا‌های نمایشی را به سال آینده موکول کرده‌ایم.

وی درباره دیگر فعالیت‌های مدنظر خانه موزه انتظامی، اظهار کرد: در فضای مجازی چندین برنامه که اکثریت آن‌ها با موضوع فعالیت‌های استاد عزت الله انتظامی است را تدارک و انجام می‌دهیم.

گودرزی ادامه داد: «انتظامی در آینه عکاسان»،  «شناختنامه تئاتر»، «آقای بازیگر در نگاه کاریکاتوریست ها»، «آقای بازیگر به روایت اسناد»،  «شناختنامه کتاب‌های سینمایی»، «چهره‌ها»، «انتظامی در آینه رسانه»،  «شناختنامه کارگردان‌های سینما»، «گذر زمان» و «آشنایی با سبک‌های هنری جهان» از جمله این برنامه‌ها هستند.

مدیر خانه موزه انتظامی با اشاره به برگزاری برنامه «شاهنامه خوانی» در شب یلدا، گفت: تا پایان سال ۲ برنامه دیگر در این زمینه خواهیم داشت.

وی از نمایشنامه خوانی آثار چخوف توسط گروه «تئاتر مردم» به سرپرستی داریوش مؤدبیان و پخش این اجرا‌ها از طریق فضای مجازی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر خانه موزه انتظامی نام برد.

گودرزی در پایان سخنان خود گفت: قرار است با همکاری مرکز دراماتراپی ایران با مدیریت مجید امرایی و با مرکزیت خانه موزه انتظامی و همراهی پردیس تئاتر تهران، فرهنگسرای بهمن و فرهنگسرای معرفت برنامه «تئاتر درمانی» را برگزار کنیم که بخشی از این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای خانواده‌ها به صورت حضوری و بخشی نیز به صورت مجازی انجام خواهد شد. امیدواریم برنامه «تئاتر درمانی» را از بهمن سال جاری برگزار کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۲۷  دی  ۱۳۹۹، کدخبر: ۵۱۲۱۳۳۶، mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
موزه در ایران مدت هاست که مشکلات زیادی رو دارن به دوش میکشن و باید در این زمینه یخه میراث فرهنگی رو گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
تا به کی باید تئاتر عزیزمون به این شکل تیر خورده به روی زمین باقی بمونه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
این چند ماه هم اهالی تئاتر تحمل میکنن تا ببینیم اوضاع به کدوم سمت گرایش پیدا میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
تئاتر مردمی در ایران به خاک و خون کشیده شد بعد از کرونا و الان کسی خبری از این عزیزان نمیگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین