پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۲۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
مدیرعامل پرسپولیس این روز‌ها نه حرف می‌زند و نه اقدامی می‌کند و تنها در نقش یک مانکن، پشت میز ریاست بر باشگاه نشسته و خودش را منتظر دستورات وزارت ورزش درباره اقدامات بعدی نشان می‌دهد!
شعار سال: حال هر دو باشگاه سرخابی وابسته به وزارت ورزش و جوانان سالهاست که با حضور مسعود سلطانی فر و تیم مدیریتی اش در وزارت ورزش و جوانان خوب نیست. ولی اوضاع بد باشگاه پرسپولیس پشت نقاب قهرمانی های این تیم که متأثر از ثبات مربیگری در پرسپولیس بود پنهان ماند تا اینکه این باشگاه هم با جدایی برانکو ایوانکوویچ و تغییرات در کادر فنی اش، چهره واقعی اوضاع مدیریتی اش را برای هوادار و مخاطب عامی عیان کرد.

یکی دو ماه پیش که ویدیوی حرفهای مهدی رسول پناه درباره یحیی گل محمدی و برخی بازیکنان و البته ایجنتهایی که به زعم او وصل به یحیی گل محمدی بودند منتشر شد، ماشین پرسپولیس در سراشیبی سقوط افتاد و هر روز سرعتش بیش از روز قبل شد. در این میان برکناری رسول پناه از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تازه داشت آب سردی بر دل داغدیده یحیی و هواداران می ریخت که مشخص شد این فرد همچنان در سمت ریاست هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس باقی مانده و مشغول است گرچه در اکثر جلسات حضور فیزیکی نداشت! موضوعی که روی اعصاب یحیی گل محمدی بود و در پاره ای تصمیم سازی های باشگاه پرسپولیس تأثیر داشت. تصمیماتی که گاهی باعث می شد تا ترمز پرسپولیس کشیده شود.

یحیی گل محمدی که خود نیز در اظهارات غیررسمی رسول پناه (در گفت و گو با یکی دو خبرنگار) متهم به دلالی بازیکن شده بود، در یکسوی دیگر این ماجرا تحت فشار بود و نمی خواست به این سادگی دست از سر رسول پناه بردارد و در نهایت با نتیجه نسبتا خوبی که در دربی گرفت و تا دقیقه 93 بازی، 1-2 تیمش را از استقلال صدرنشین پیش انداخته بود در پایان دربی لب به سخن گشود و رسول پناه را آفتی گیر کرده بیخ ریش باشگاه پرسپولیس خطاب کرد تا توپ همه بلاها را در زمین مدیرعامل مستعفی قبلی بیندازد.

بلافاصله پس از این اظهارات و صحبتهای تند دیگری که یحیی در نشست خبری درباره وضعیت مدیریتی باشگاه انجام داد، ویدیوی دیگری کاملتر از اظهارات مهدی رسول پناه در فضای مجازی وایرال شد که این بار درباره مهدی ترابی و حرکت ارزشی او در نشان دادن نوشته زیر پیراهنش بود و آن را رفتاری دانست که ترابی حالا در حال تاوان دادن بابت آن در لیگ قطر است! همچنین حرفهای سخیف و زشتی را بر زبان آورد که بازگو کردن شان غیرممکن است.

در اینکه مهدی رسول رفتاری زشت داشته و واجب است تا نهادهای نظارتی به آن ورود کرده و درباره بخش هایی از آن حتی او را به شدیدترین وجه ممکن مؤاخذه کنند شکی نیست اما آیا کسی نیست که درباره وجه دیگر صحبتهای او تحقیق و تفحص کند؟

مهدی رسول پناه لابلای حرفهای زشت و زننده اش، درباره دلالی حرف زد که نزدیک به یحیی گل محمدی است و حتی در ترکیب و چینش مهره های پرسپولیس هم دخالت می کند! آیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ نباید در این وادی ورود کنند و درباره حقیقت یا دروغ بودن این موضوع تحقیقاتی براه بیندازند تا شفاف سازی در این رابطه انجام شود؟ نتیجه این مهم خارج از دو پاسخ نیست. یا ادعاهای مهدی رسول پناه غلط و از روی کینه با گل محمدی بوده و یا درست است و در آنصورت باید دید چطور می توان سرنوشت یک تیم و باشگاه با میلیونها نفر هوادار و میلیاردها تومان هزینه به اخم و لبخند یک دلال بسته باشد! در آنصورت یا گل محمدی بابت تهمت هایی که رسول پناه به او زده می تواند اعاده حیثیت کند و یا صدق گفتار رسول پناه مشخص شده و جلوی ضرر بیشتر پرسپولیس گرفته می شود.

نکته عجیب تر سکوت جعفر سمیعی مدیرعامل فعلی پرسپولیس، از عوامل سابق حراست وزارت ورزش است که پس از خروج از آن مجموعه و قبول سمت مدیریت این باشگاه در ارتباط با این ادعاها به شدت منفعل نشان داده و هیچ اقدامی در رابطه با کشف حقیقت انجام نمی دهد! بی گمان این سکوت شبهه برانگیز است. اگر سمیعی به نیروی زیردست خود ایمان دارد باید علیه رسول پناه و اتهاماتی که به سرمربی تیمش زده اقدام کند و اگر یحیی گل محمدی در رابطه با دلالی که نامش در رسانه ها هم برده شده همکاری دارد باید با سرمربی تیم برخورد کند! سمیعی این روزها نه حرف می زند و نه اقدامی می کند و تنها در نقش یک مانکن، پشت میز ریاست بر باشگاه نشسته و خودش را منتظر دستورات وزارت ورزش درباره اقدامات بعدی نشان می دهد!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۰۶۰۱۴، snn.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین