پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
سرمربی سابق ماشین سازی گفت: فدراسیون ما آنقدر درگیر مسائل یومیه است که اصلاً برنامه استراتژیک برای آن به سختی قابل تصور است.
شعار سال: هومن افاضلی مربی فوتبال، در ارتباط با نحوه تعیین اعضاء کمیته‌های مختلف و فعال در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: طبیعتاً اینکه چه نفراتی باید برای کمیته‌های فنی و زیرمجموعه‌های آن انتخاب شوند به اهداف و ساختاری که رئیس آتی فدراسیون تعیین می‌کند، بستگی دارد؛ اما قاعدتاً آن چیزی که سال‌های اخیر در دیگر کشور‌ها و فیفا وجود داشته، این بوده که فدراسیون یک مدیر فنی باید داشته باشد.

این مربی فوتبال ادامه داد: زیرمجموعه مدیرفنی، کمیته فنی و بخش توسعه آموزش جوانان است که سال‌های اخیر از آن غافل بوده ایم. خیلی وقت‌ها طرح‌ها تهیه شده و ابتر مانده اند؛ زیرا فدراسیون از لحاظ ساختاری و مالی در شرایطی نبوده که بتواند آن طرح‌ها را اجرایی کند.

افاضلی خاطرنشان کرد: زمانی که بنده عضو کمیته فنی بودم، فریدون معینی طرحی را برای توسعه جوانان آماده کرده بود که برگرفته از آن چیزی بود که در اسپانیا، فرانسه، آلمان و بلژیک انجام می‌شد. این طرح مطابق کشور خودمان بومی سازی شده بود؛ اما در نهایت پیش نرفت.
 
فدراسیون درگیر مسائل یومیه است

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما علت اصلی اجرایی نشدن این طرح چه بوده است، بیان کرد: به نظرم فدراسیون ما آنقدر درگیر مسائل یومیه است که اصلاً برنامه استراتژیک برای آن به سختی قابل تصور است. یا سرمربی تیم ملی آنقدر حاشیه دارد که یکی نیاز است صبح تا شب مشکلات او را اصلاح کند؛ یا فدراسیون پول ندارد و یکی را نیاز دارد که راه حل‌های پول سازی را باز کند.

افاضلی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، ادامه داد: این موارد همه راه حل‌های ساختاری نیست و راه حل‌های ارتباطی است. طبیعتاً وقتی با ارتباط می‌خواهی پول بگیری باید خیلی انرژی مصرف کنی؛ اما زمانی که برای ورود پول ساختار داری و در انتخاب سرمربی فاکتور‌هایی درنظر گرفته ای، طبیعتاً حاشیه‌ها و مشکلات کم می‌شود. وقتی مدیر فنی داری که می‌تواند با سرمربی تیم ملی ارتباط کاری برقرار کند و شرایط خوبی دارد، اصلاً لزومی ندارد که رئیس فدراسیون مدام وقت خود را صرف این کند که دغدغه سرمربی تیم چیست یا کجا مصاحبه کرده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از راه دانا، تاریخ انتشار: ۳۰ دی۱۳۹۹، کدخبر: dana.ir، ۱۶۹۹۴۰۰
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
انقد نقد به این فدراسیون وارد هست که حد نداره واقعا باید این موضوع رو بین خودمون حل کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین