پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۳۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
محسن رفیق دوست گفت: امروز در دنیا هیچ کشوری به اندازه ما مستقل و آزاد نیست. اما در جمهوری اسلامی به دلیل عدم حرف شنوی برخی مسئولان دولتی از رهبری نقص‌های زیادی داریم.

شعار سال:  به نقل از رادیو انقلاب، وزیر سپاه دوران جنگ تحمیلی در مراسم افتتاح رادیو انقلاب به بیان خاطره ای از دیدن امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب پرداخت و گفت که هیچ وقت نتوانسته حالش را از آن روز توصیف کند.
 
مراسم افتتاحیه شبکه رادیویی انقلاب امروز -سه شنبه ۳۰ دی ماه- با حضور سید رمضانعلی موسوی مقدم قائم مقام ریاست سازمان صدا و سیما، علی بخشی زاده معاون صدا، دکتر سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن رفیق دوست از بنیان گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، امیر منصوری اولین فرمانده سپاه پاسداران و ... در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.
 
بنا بر این گزارش، در این مراسم محسن رفیق دوست طی سخنانی گفت: یکی از افتخارات زندگی من زمان ۳ ساعتی است که به عنوان راننده از فرودگاه تا منزل همراه امام خمینی(ره) بودم و هیچ گاه نتوانستم حالم را در این باره توصیف کنم.
 
 وی ادامه داد: امروز در دنیا هیچ کشوری به اندازه ما مستقل و آزاد نیست. اما در جمهوری اسلامی به دلیل عدم حرف شنوی برخی مسئولان دولتی از رهبری نقص های زیادی داریم.
 
رفیق دوست اظهار داشت: امروز هم با قدرت می گوییم امام دیگری بالای سرمان است و جنگی نمی شود و مذاکره ای هم در کار نیست. در دو هفته گذشته خیلی اوضاع ملتهبی بود اما کشتی اقیانوس وار رهبر معظم انقلاب مردم را به آرامش دعوت کرد.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله دو نفری هستند که همه مردم دنیا به راستگو بودنشان صحه می‌گذارند‌.

علاقه مندان می توانند رادیو انقلاب را علاوه بر موج اف ام ۹۵,۵ و همچنین از طریق تارنمای رادیو انقلاب دریافت کنند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جماران ، تاریخ انتشار:  30 دی  1399  ، کدخبر1492677: ،www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین