پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
استاندار خراسان رضوی گفت: اختصاص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های جهش تولید از دستاورد‌های مهم سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان است.
شعار سال: محمد صادق معتمدیان افزود: در این راستا هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۵۲ پروژه نیمه تمام عمرانی در استان خراسان رضوی علاوه بر بودجه‌های جاری و عمرانی اختصاص یافت.

وی تخصیص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به خراسان رضوی را از دیگر دستاورد‌های سفر دکتر نوبخت به این استان عنوان کرد و ادامه داد: این مبلغ به ۱۲۰ پروژه و طرح مرتبط با جهش تولید در این استان اختصاص یافت.
استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین در این سفر اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه و تکمیل پروژه‌های حاشیه شهر مشهد درخواست شد.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به منظور سفر ۲ روزه با دعوت استاندار خراسان رضوی چهارشنبه شب وارد مشهد شد و در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و مجمع نمایندگان استان شرکت کرد.

افتتاح چهار هزار واحد مسکونی در چناران و افتتاح بیمارستان خیرساز ناظران ویژه درمان سرطان از برنامه‌های رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در استان خراسان رضوی بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شهرآرا نیوز، تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: shahraranews.ir، ۵۶۵۴۲
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین