پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست کشور از اختصاص ۲۰ میلیون دلار برای مقابله با ریزگرد‌ها خبر داد.
شعار سال: عیسی کلانتری شنبه در جریان بازدید از تالاب بین المللی شادگان اظهار داشت: تا حد زیادی در کنترل کانون‌های داخلی ریزگرد‌ها در خوزستان موفق بوده ایم، ولی متاسفانه در حوزه خارجی یعنی کشور‌های عراق، عربستان و سوریه فعلا نتوانسته ایم کاری از پیش ببریم.
وی افزود:کانال‌های آب رو (کالورت‌ها) تالاب بین‌المللی شادگان در حال ساخت است که با پایان یافتن، شاهد آبگیری تالاب در تمام طول سال خواهیم بود و این موضوع از خیزش گرد و غبار و بهبود شرایط زیست پرندگان جلوگیری خواهد کرد.
مدیرکل محیط زیست خوزستان نیز گفت: در ستاد بحران مصوب شد که پسماند‌های شهری در آبادان از جوار تالاب به محلی در خرمشهر منتقل شوند.

محمد جواد اشرفی افزود:این موضوع با مخالفت مسئولان شهرستان خرمشهر روبرو شد، اما در تلاشیم تا با انجام این کار هم تالاب شادگان را نجات دهیم و هم با اقتصادی کردن دفع پسماند‌ها در زمینه تولید انرژی فعالیت کنیم.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری شنبه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسایل و مشکلات اقتصادی استان و همچنین پیگیری طرح‌های در دست اجرا در استان خوزستان وارد فرودگاه بین المللی آیت‌الله جمی آبادان شد.

وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست کشور معاون اول رییس جمهوری را در سفر به استان خوزستان همراهی می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیض و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۰۳۹۹۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین