پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۴۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
پیرحسین کولیوند روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این مطلب را عنوان کرد و افزود: از سال گذشته تا کنون ۱۷۰ پایگاه جدید به سیستم اورژانس کشور اضافه شده است.
شعار سال : پیرحسین کولیوند روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این مطلب را عنوان کرد و افزود: از سال گذشته تا کنون ۱۷۰ پایگاه جدید به سیستم اورژانس کشور اضافه شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا در کشور گفت: در طرح شهید سلیمانی، ۱۴۰ هزار تخت هتل، مهمانسرا و خوابگاه‌های شیک و مجهز در کشور برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی آماده شد.

شرط مسافرت مردم در نوروز ۱۴۰۰/ قرنطینه ۱۴ روزه برای مسافران اروپا

رئیس سازمان اورژانس کشور توضیح داد: تا به امروز شکایت و عدم نارضایتی از خدمات اورژانس ۱۱۵ در یکسال گذشته از خدمات رسانی به بیماران کرونایی از سوی مردم نداشته ایم و پرسنل و تکنسین‌های اورژانس خدمات ویژه‌ای را به صورت گسترده و فعال برای مردم انجام داده اند.
 
شعار سال ، با اندکب تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایران آنلاین ، تاریخ انتشار 12 بهمن 99 ، کد خبر: 667970 ، ion.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین