پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۶۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۴
جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است.
شعار سال: مرکز عملیات مشترک (SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدا نتوانستند هیچگونه خدشه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند و انشاءالله بعد از این هم به لطف خداوند متعال این فکر باطل و خیال شوم محقق نخواهد شد.

وی افزود: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است و ما شاهد یک مجموعه منظم در شبکه یکپارچه پدافند هوایی جهت صیانت از آسمان ایران اسلامی هستیم.

امیر سرتیپ رحیم زاده، رهبری مدبرانه، مردم و اسلام را سه مولفه مهم و تأثیرگذار در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان خبیث ایران اسلامی از همان ابتدای انقلاب با استفاده از ترور، کودتا و تجزیه طلبی سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشتند و هم اکنون هم با انواع هجمه‌ها و تهاجم فرهنگی در صدد وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور ابراز امیدواری کرد: با بینش عمیق و هوشیاری ملت شریف ایران اسلامی تمامی نقشه‌های شوم دشمنان کشورمان نقش بر آب خواهد شد.

گفتنی است،  SOS مرکز فرماندهی و عملیات منطقه‌ای پدافند هوایی است که وظیفه فرماندهی و کنترل عملیات پدافند هوایی مشترک ارتش و سپاه در یک منطقه مشخص از کشور را بر عهده دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۴۶۲۳۶۲، www.etemadonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
اينكه ما در زمينه نظامي داريم اين همه رشد ميكنيم مرهون نگاه و عملكرد انقلابي خودمون هستيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
اين روزها اسمان ايران قوي تر و محافظانه تر از هر روز ديگه اي در تاريخ ايران هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین