پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۰۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رهبری هرگز نگفته اند نمایندگان کار قانونی نکنند.
شعار سال: «محمد جواد نیک بین»، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، در رابطه با "افزایش وام ازدواج برای سنین پایین" گفت: این افزایش وام ربطی به کودک همسری ندارد، ما هم با کودک همسری مخالفیم، دختر‌ها و پسر‌ها در این سن به بلوغ عقلی و شرعی رسیده اند، قائل نیستیم که این منجر به کودک همسری می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که "چرا این محدوده سنی را برای وام ۱۰۰ میلیونی مشخص کردید" مطرح کرد:، زیرا بار مالی دارد، بار مالی آن به قدری زیاد است که نمی‌توانیم برای همه لحاظ کنیم. البته این در صحن قابل تغییر است و فعلا در حد پیشنهاد است.

نیک بین در پاسخ به این سوال که چرا باتوجه به اخطار رهبری به مجلس هنوز هم برخی نمایندگان به دنبال طرح شکایت و استیضاح رئیس جمهور هستند، گفت: رهبری هرگز نگفته اند نمایندگان کار قانونی نکنند. ما کار قانونی خودمان را دنبال می‌کنیم، نظارت سوال و استیضاح حق قانونی نماینده است، من به عنوان نماینده از رئیس جمهور سوال دارم و استیضاح او را به صلاح می‌دانم و شکایت از رئیس جمهور را هم در راستای وظایف نمایندگی می‌دانیم. رهبری هرگز نسبت به مجلس اخطار نداده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۱۳۶۶، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
چرا باید رهبری رو به کارهایی متهم کنیم که اصلا در این مورد اندک واکنشی هم نداشتن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین