پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
وزارت خارجه روسیه از تماس تلفنی «سرگئی لاوروف» و «آنتونی بلینکن»، وزرای خارجه روسیه و آمریکا خبر داد که در آن طرف روسیه خاطرنشان کرد که مسکو برای عادی‌سازی روابط خود با واشنگتن آمادگی دارد.
شعار سال: لاوروف در اولین تماس تلفنی خود با آنتونی بلینکن ضمن تبریک به وی برای آغاز بکار در مقام وزیر خارجه آمریکا خاطرنشان کرد که مسکو برای گفت و گوی سازنده با واشنگتن در مورد طیف وسیعی از موضوعات آمادگی دارد.   

در بیانیه گفته شده است: در راستای گفت و گوی تلفنی اخیر ولادیمیر پوتین و جو بایدن روسای جمهوری روسیه و آمریکا، وزیران خارجه دو کشور از تمدید قرارداد محدودسازی تسلیحات راهبردی تا سال ۲۰۲۶ استقبال کرده و اعلام کردند که این اقدام به بهبودی اوضاع عمومی در عرصه امنیت بین المللی و ثبات راهبردی کمک می‌کند.  

دو طرف سپس موضوع تامین شرایط قابل پیش بینی در عرصه کنترل تسلیحات را باتوجه به خروج آمریکا از پیمان منع موشک‌های هسته‌ای کوتاه و میان برد و نیز در رابطه با پیمان آسمان‌های باز را مطرح کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۹۹، کد خبر: ۱۱۳۲۱۵۰، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
بنظرم رابطه آمریکا با هیچ کشوری اگه خوب نبود دیگه خوب نمی‌شه دل خوش نباید باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین