پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
شنیده می‌شود شهرداری تهران، بدون اعلام لیست پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دستیاری، برخی‌ها را استخدام کرده است.

شعار سال:حجت نظری عضو شورای شهر تهران با اشاره به عدم انتشار لیست قبول شدگان در آزمون استخدامی دستیاری شهرداری تهران و به کارگیری آنها در ادارات، اظهار کرد: شهرداری باید درباره برگزیدگان آزمون استخدامی دستیاری، شفاف سازی انجام دهد و لیست تمام پذیرفته‌شدگان را به شهروندان تهران ارائه کند.
 
وی افزود: تمام کسانی که در این آزمون قبول شدند باید نامشان اعلام شود تا مردم بدانند این فرد با چه رتبه‌ و شرایطی انتخاب شده، اگر به هر دلیلی برای فردی امتیازی در نظر گرفته می‌شود، باید طبق قانون باشد.
 
عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: برای مثال ما در تمام بخشنامه‌های مربوط به استخدام، می‌بینیم که برای ایثارگران امتیازی در نظر می‌گیرند که کاملا قانونی است اما باید به صورت شفاف به آن اشاره شود.
 
نظری گفت: باز هم تاکید می‌کنم، لیست برگزیدگان باید به تمام جامعه ارائه شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:  23 بهمن  1399  ، کدخبر: ، www.yjc.ir،7660684

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
شفاف کردنش قطعا به ضرر خود این مردم تموم میشه چون اعتمادشون از دست میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین