پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۴
حوالی ظهر (۲۵ بهمن ماه) تاسیسات گمرکی اسلام‌قلعه در خاک افغانستان چسبیده به گذرگاه مرزی دوغارون ایران در شرق خراسان رضوی، با وقوع یک انفجار شدید، دستخوش آتش سوزی گسترده شد و محسن رضایی برای حضور در یادواره شهدای تایباد، در منطقه حضور داشته است.
شعار سال، این رخداد که موجب آتش‌سوزی مهیب در منطقه شده، تعطیلی سریع تاسیسات گمرکی در مرز دوغارون ایران و خروج همه کامیون‌ها و خودرو‌های باربری موجود در این منطقه را در پی داشت.

این خبر در شرایطی روی می‌دهد که بنا بر اخبار قبلی، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز با دعوت رسمی بسیج و سپاه، برای سخنرانی در یادواره شهدای شهرستان تایباد به این شهر سفر کرده بود.

همچنین عکس‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده، نشان می‌دهد خودروی حامل رضایی در ترافیک چند کیلومتری کامیون‌ها در گذرگاه دوغارون توقف کرده و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از خودرو پیاده شده و به گفتگو با کامیون‌دار‌ان پرداخته است.

در چنین شرایطی اخبار ضد و نقیضی درباره حادثه انفجار امروز شکل گرفت. برای پیگیری این خبر با محسن حیدری دستیار رسانه‌ای دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تماس گرفت تا از چند و چون حضور رضایی در تایباد اطلاع پیدا کند.

حیدری ضمن تایید حضور دکتر رضایی در نقطه صفر مرزی همزمان با حادثه انفجار، گفت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بنا به دعوت رسمی ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان تایباد به این شهر مرزی سفر کرد و مورد استقبال خانواده محترم شهدا، امام جمعه اهل سنت و فرمانده لشکر ۵ نصر و قائم مقام قرارگاه ثامن الائمه (ع)، فرماندار تایباد و دیگر مسئولان قرار گرفت.

حیدری همچنین گفت: با تصمیم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خودرو در صف عظیم و چندکیلومتری ترافیک کامیون‌ها در گمرک دوغارون متوقف شد، دکتر رضایی از خودرو پیاده شد و با کامیون‌دار‌ان صحبت کرد و با مشکلات و شرایط آن‌ها آشنا شد. در همین زمان، انفجار شدیدی در نقطه صفر مرزی در گمرک افغانستان چسبیده به گمرک دوغارون رخ داد که منجر به تخلیه فوری گمرک دوغارون شد.

حیدری گفت: دکتر رضایی امروز سخنران رسمی دو یادواره شهدای شهرستان تایباد و شهدای شهرستان تربت جام هستند و طبق تصمیمی که گرفتند، برنامه سفر بدون تغییر اجرا خواهد شد و تا ساعتی دیگر در یادواره شهدای گرانقدر تربت جام در مصلای بزرگ این شهرستان و در جمع خانواده شهدا و مردم با صفا و خونگرم تربت جام سخنرانی خواهند کرد.

مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق هم مرز با کشور افغانستان است.

تصاویر امروز ۲۵ بهمن ۹۹ دکتر رضایی در ترافیک کامیونداران در نقطه صفر مرزی گمرک دوغارون، لحظاتی قبل از انفجار شدید دوغارون
                                                                                    محسن رضایی در حادثه تایباد آسیبی ندیده است
                                                                                  محسن رضایی در حادثه تایباد آسیبی ندیده است
                                                                                  محسن رضایی در حادثه تایباد آسیبی ندیده است
                                                                                            محسن رضایی در حادثه تایباد آسیبی ندیده است
                                                                                        
                                                                                  
 
شعار سال، با اندکیی تلخیص و اضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۹۹، کد خبر: ۱۰۳۴۱۸۷، www.tabnak.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
چرا اقاي رضايي ماسك نداره و فاصله اجتماعي رو هم رعايت نكرده؟ اين ها ميخوان الگو باشن براي مردم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین