پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۸۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی درباره احتمال یک فروپاشی تذکرات جدی به طهرانچی داد این هیئت در ابتدای سال خطاب به ریاست دانشگاه نامه‌ای نوشته که از اتفاقات عجیب و غریب مدیریتی در دانشگاه آزاد خبر می‌دهد.
شعار سال: پس از افشای سند فیش حقوقی و رقم دریافتی قابل توجه در بین برخی مدیران دانشگاه آزاد حالا شاهد هستیم که در ابتدای سال هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی در نامه به دکتر طهرانچی با توجه به عدم اجرای مصوبات این هیئت توسط مدیریت دانشگاه و عدم توجه به مباحث اداری و مالی احتمال فروپاشی در اداری و آموزشی دانشگاه را مطرح کرده اند. هیئت امناء دانشگاه آزاد همچنین در این نامه به افت سطح علمی و پژوهشی دانشگاه اشاره کردند.

در متن این نامه خطاب به دکتر طهرانچی این طور می‌خوانیم؛
۱. با توجه به عدم اجرای اکثر قریب به اتفاق مصوبات هیئت امناء توسط مدیریت اجرایی دانشگاه که منطقی و عدم ارائه و راهبردی اداری دانشگاه و ابلاغ و اجرای بودجه سال ۹۹_۹۸ بدون توجه به مصوبه و تذکرات و نظرات یک محترم مومن و و همچنین اجرای ناقص سایر مصوبات تا زمانی که تکلیف مصوبات قبلی روشن شود تشکیل این گونه جلسات بی‌حاصل و موجب وهن هیئت محترم امناء و اختلال در انجام وظایف قانونی آن است لذا زمانی در خصوص تشکیل جلسات تصمیم‌گیری خواهد شد که هیئت مزبور اطمینان حاصل نماید که مدیریت اجرای دانشگاه اقدامات عملی در خصوص اجرای مصوبات آن معمول نموده است.

اما مهمترین بخش گزارش افشای سند یک فروپاشی در دانشگاه آزاد اسلامی مربوط به بند دوم این نامه می‌شود که در آن اینطور ذکر شده؛

۲. یکی از مهمترین ارکان مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی داشتن انضباط مالی و نظم اداری می‌باشد که با توجه به قرائن و شواهد عدیده‌ی موجود این دو امر اساسی مورد توجه سیستم‌های اجرایی نبوده و بیم آن می‌رود که ادامه وضع موجود موجب ورشکستگی مالی و فروپاشی اداری و آموزشی دانشگاه بشود توجه آن جناب را مجدداً به نامه‌های شماره ۴۱۵۰ مورخ ۱۰ دی ماه ۹۸ و ۳۷۰ مورخ ۱۳ بهمن ۹۸ و ۴۰۱ مورخ ۲۵ بهمن ۹۸ جلب می‌نماید.

۳. متاسفانه بر اساس مستندات موجود طی یک سال اخیر سطح آموزش و پژوهش افت محسوس کرده است که موجب خدشه به اعتبار علمی و آموزشی دانشگاه در داخل و سطح بین الملل گردیده است. با امعان نظر به موارد فوق از نظر می‌رسد تا زمانی که اعضای محترم امناء اطمینان حاصل نمایند که مدیریت اجرایی دانشگاه عزم جدی در اجرای مصوبات هیأت امنا و توجه به تذکرات اعضای هیئت نشان ندهند تشکیل جلسه بی فایده و موجب وهن دانشگاه و هیئت امناء می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی رصد روز، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.rasaderooz.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
دانشگاه ازاد بعد از محروم هاشمي رفسنجاني ديگه نتونست به دانشگاه ازاد دهه 60 برگرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین