پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد: روزانه داده‌های پنج ماهواره به صورت آنلاین و داده‌های ۱۳ ماهواره به صورت آفلاین در اختیار استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌گیرد.
شعار سال: مرتضی براری در پنل تخصصی کشاورزی هوشمند در ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء با اعلام این خبر افزود: سازمان فضایی داده‌های ماهواره‌ای را دریافت و آرشیو می‎کند و برای توسعه داده‌های مورد نیاز صنایع مختلف بسترسازی کرده است.

به گفته او، سیاست آزادسازی داده‌ها، بسترسازی استفاده از داده‌ها و ارایه داده ابری در اولویت کار‌های سازمان فضایی ایران قرار دارد.

برابری با اشاره به راه‌اندازی مرکز می‌داده ماهواره‌ای در هفته گذشته، اظهار داشت: استارتاپ‌ها می‌توانند از داده‌های این مرکز استفاده کرده و بهره‌برداری کنند.

او گفت: شش شتاب‌دهنده در تهران در حوزه فضا شکل گرفته و برنامه ما این است با کمک بخش خصوصی سه شتاب دهنده در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و سمنان راه‌اندازی کنیم.

براری تصریح کرد: ظرفیت بکر ۱۵ میلیون هکتاری کشور تشنه نوآوری و خلاقیت است و امیدواریم با آزادسازی و ارایه داده‌های ماهواره‌ای بتوانیم به بخش کشاورزی کمک کنیم.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه بین‌المللی اینترنت اشیا روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه ۹۹ در سالن ۲۷ نمایشگاه‍‌های بین‌المللی تهران برپاست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار ۲۸ بهمن ۹۹، کد خبر: ۱۲۱۱۰۸، www.ictna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
استارتاپ هایی که داریم در موردشون حرف میزنیم به شدت دارای شرایط خاصه خودشون هستن و رانت های ویژه ای دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین